1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15


Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Så otroligt klantigt att sätta sig i den här situationen.. är man mentala masochister eller??

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Jag vill återkomma till det jag skrev innan matchen: Jag var livrädd för snacket att "vi har aldrig förlorat mot Skellefteå." Aldrig bra för laddningen.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det här är så dåligt att man knappt vet vad man ska skriva.

Jo, föresten nu kom jag på en sak:

- Är det bara jag som får känslan av att Skellefteå huggit på varenda left over som de andra lagen lämnat:

- Hagos, Martinen, Tenkrat, Skrbek, Majevski, Warg etc etc etc

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Ja så där ja....

Och inte kan man skylla på någon domare, bara på sin egen brist på rätt fokus.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Måste vara den sämsta Timrå-perioden på flera år. Totalt värdelöst!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Gud så pinsamt. Så fruktansvärt pinsamt. Man spelar bort sig ur matchen redan i första perioden.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Skogs och Samuelsson skulle iofs redan ha fått sparken för länge sedan.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
tack och go natt

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det var snyggt, men jävla skit också!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2: Men titta på jeppes agerande i sista bytet, oh herregud!!!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
kan challe göra nåt ta time out eller nåt

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Samuelsson, Skogs och Lindbäck hoppas jag vi slipper framöver.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15

Matchsnack i denna tråd tack!


Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det var denna match det! fyfaan,man mådde ju bra när det var ett litet
uppehåll,men nu är vi tillbaks i skiten.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Fyfan vilka jävla klantar, alla utvisningar är så jävla onödiga o riktigt dumma.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23: JÄVLA SKIT DOMARE FAN VAD FÖRBANNAD JAG ÄR JST NU!!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
typiskt

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Nu måste vi försöka hålla oss på banan. Nu blir det 2-0. Jag blir också förbannad på webradion som sågar Challe och hur han gnäller på domaren. Vad ska han göra efter att Vimmelborg LETAR utvisningar på oss.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Bigthelin: SUCK OCH STÖN!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
va håller dom på me

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Here we go again!!!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23: Vad fan håller dom på med???????????????????????

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Men herregud...

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Nu blev han groggy

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Kattgubben: vad är det här??? 4 utvisningar på 8 minuter????

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
ÄNNU en utvisning???!!!?

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
men helvete dommarn

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Amen va faaaan

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
va håller dom på med

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23: Vad håller domaren på med? Har han sin randiga tröja på sig idag?

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Nu får vi visa vad vi går för.... Tråkigt med den här starten.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Otroligt klantig och helt onödig utvisning av Samuelsson. Och hur svårt kan det vara att låta bli att skjuta pucken över sargen...

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Två smarta utvisningar där...

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Och Samuelsson var väl utlånad till Sundsvall? Han ska inte vara på isen överhuvudtaget

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Bra där Lindbäck...

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23: Men herregud! Det är skönt att vi lyckas...

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Tråkigt. Jesper Samuelsson får fan inte ta några utvisningar....

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Rooster23: Torsk, 3-1... Hynning spräcker nollan men i övrigt, nej.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Är livrädd för det här snacket att "vi har aldrig förlorat mot Skellefteå". Jag tror det blir förlust ikväll. De har något att bevisa. Fan vad negativ jag är....

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
stefan jalonen: Jag tippar 2-4 till Timrå. Sista mål i tom kasse.

Målskyttar, Pärssinen, Sonntag, Anger och Björn Svensson.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Jag slänger in ett tips på 2-3 efter förlängning. Blir nog ganska hård kamp däruppe.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Andersson: Drar till med 1-4.

Hynning x2, Anger, Gabriel(öppen kasse).

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Mitt Matchtips :

SAIK 2 Timrå 4


Rödvit dynamit : Meunier , Pärssinen , Hynning x2

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Fokus på rätt saker nu.

Håller tummarna för att Timrå visar upp samma spel som i lördags.

Lindbäck är nog riktigt revanschsugen, tror han blir svår ikväll.

Kom igen nu Timrå !!!!!!!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Kvällens drabbning närmar sig så sakteliga och funderingar om hur det skall gå till att plocka 3 poäng av SAIK i Skellefteå formar sig i skallen.

Jag tror att om självförtroendet, som förhoppningsvis skapades mot Linköping, sitter kvar i spelarna så kan vi mycket väl lyckas.
Det gäller dock att TIK har initiativet i spelet under långa perioder i matchen och att det då också produceras mål. Det var det som blev vinstformeln i lördags.
Jag är optimist och tror på resultatet SAIK-TIK 3-4.
Just go for it!!!

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
PEAP: Ja han har ju de, ja de hoppas ja verklign han gör.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
T T:

Ja, det var ju synd. Vi har ett problem på målvaktssidan då båda våra målvakter är av den typen som är väldigt beroende av kontinuitet för att vara riktigt bra.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Snoop: Han har otur med skador/sjukdomar vår keeper.

Jag tror att Lindbäck gör en kanonmatch imorgon.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
T T: Fan va tråkigt, hoppas han är tillbaka på lördag.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Varje gång Åke är på väg att ta förstaspaden...

« · 1187420 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer