Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1005059 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
jaaaaaaaaaaaa nu är de klart kan ja nog våga å säga 1-5 jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Måste man få en utvisning med sig bara för att keepern måste byta....i..ot...
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Messiah: Jag tror att det beror på att Krizan valde fel hårgele i kväll.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
fighter: Styf har gjort tre mål i en match för en tid sedan. Se min tråd om hattrick.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
mikenomad: Herrens vilja sker på jorden.... Gud är helt enkelt Timråit i år :)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
mikenomad:
Vackraste av världar? Är det första hockeymatchen du följer? 4-1-ledningar har tappats förr.
Vackraste av världar? Är det första hockeymatchen du följer? 4-1-ledningar har tappats förr.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Messiah: Ha ha ha....men dom är ju troende allihopa däruppe, vana att aldrig ta ansvar för nåt utan skylla på högre makter...
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Sa de inte att släkten är värst i tisdags när Wargen gjorde 1-0. Styf har ju gjort 2 mål idag.....
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
timrådynamiten: Härliga Timrå, härliga Styf! Vi har ett kanonlag som kan räcka hela vägen känns det som! Vi står upp för varandra och agerar som ett LAG!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Undra vad som felet är denna kväll? Domaren, belysningen, månens rotationshastighet eller kanske oroligheterna i mellanöstern? :P
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
nu känns de väldigt stabilt i allafall men än så länge är de ju inte klart lämpa nu ända till singnalen kommer nu
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
johnny99: ....och styf tänker ge honom en match.....inte mig emot....
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
tikpower: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Springsteen: men de är ju bara sånna som inte får kommentera något i ppw som får kommentera på webbradion alltså dom sämsta av dom alla men han har ju i allafall rätt i de han säger om modos klagande men de är synd att dom inte hänger med i matchen för fem öre
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Springsteen: Som vanligt drar vi oss tillbaka alldelens alldelens för tidigt. Anfall är bästa försvar. Det är så här vi har tappat 5-6 matcher i år. Jag är orolig. Upp med spelet nu gubbar
« Föregående · 1005059 · Nästa »