Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1005059 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kongo: you where saying? (jag kan konsten att vara glad när det går bra, det har jag lärt mig att göra på bekostnad att det kanske blir tråkigt en stund senare, en chansning som jag är beredd att ta)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
johnny99: haha näe de är klart men de känns som att man borde kunna hålla tätt med 4 mål på 7 minuter men men man ska ju inte ropa hej en
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
timrådynamiten: Det här matchen är nog lugn. Hoppas bara att det inte går för lätt så man inte är 100 laddade nästa match.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Messiah:
Det är väl min vanliga livsfilosofi. Men vågar inte när det gäller Timrå.
Det är väl min vanliga livsfilosofi. Men vågar inte när det gäller Timrå.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Frazze: Kan lika gärna vara att han kliver av frivilligt för att vila ljumskarna nu när matchen känns klar.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kongo: Det är med en dåres envishet jag vägrar ägna mig åt cynism :)
Alla chanser att vara glad ska man ta, om det så bara räcker i 5 min så är det värt det.... Finns så mycket man kan vara less över ändå så man behöver varken leta eller förutsätta ondska :)
Alla chanser att vara glad ska man ta, om det så bara räcker i 5 min så är det värt det.... Finns så mycket man kan vara less över ändå så man behöver varken leta eller förutsätta ondska :)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
pingvin: näe de är klart nästa match är en ny match å då äre bara å forsera vidare hoppas dom fortsätter så här resten av den här serien
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
timrådynamiten: ...serien är ju långt ifrån avgjord.
vinner modo nästa är det ju tillbaka på noll s.a.s
vinner modo nästa är det ju tillbaka på noll s.a.s
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Wernblom är en sån tragisk figur. 2+2 för en rak näve i ansiktet?! Det där ska ju minst vara matchstraff.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
johnny99: jo de förstår ja med men ja menade att ja hoppas att timrå fortsätter å forsera så här resten av serien bara
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
johnny99: Grattis bröder och sov gott för det ska jag göra! Ny match på lördag! :-)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
tikwille: ja, nu är det uppförsbacke för Modo.
Hoppas bara det inte var ngt allvarligt med Hynning
Hoppas bara det inte var ngt allvarligt med Hynning
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
redline:
Undrar vad det blir för domare nästa match?? Dom vill väl ha domarbyte kan jag tro!!
Undrar vad det blir för domare nästa match?? Dom vill väl ha domarbyte kan jag tro!!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
japp skönt med seger i kväll men nu äre bara å ladda om för nästa match de är inte över en å de är bara kämpa in i mål
så go natt allihop så hörs vi nästa match
så go natt allihop så hörs vi nästa match
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Fantastisk skön seger !
Jag hoppas dock att spelarna fortsätter att stå stadigt med fötterna på jorden och inte börjar tro att de är bättre än vad de är.
Styf är en jättebra hockeyspelare !
Jag hoppas dock att spelarna fortsätter att stå stadigt med fötterna på jorden och inte börjar tro att de är bättre än vad de är.
Styf är en jättebra hockeyspelare !
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
tack och godnatt alla timrålovers,nu sover man gott inatt,och imorron går man med ett brett leende på läpparna härnere i fölundaland.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
I rättvisans namn ska sägas att OM målvaktspajasen faktiskt är skadad så beklagar jag. Men fan trot. Fortfarande roande att inte en enda lagkamrat kollade läget. De är väl också trötta på the drama queens dödsscener.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco: Kan hålla med dig om det... i båda avseenden. Nånting som inte stämmer i Modo och kanske så att gnället sprider sig och innefattar dom egna också. Verkar ju lite lurt och kanske därför Svartvadet pratar så mycket med domaren... ingen i det egna laget vill prata med honom längre?
Vad vet jag :)
Vad vet jag :)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Tycker det var en grym match. Roligt att Modo klagade efter varje avblåsning ungefär, dom är sig lik ;)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Är det någon som bilar upp från stockholmstrakten under fredag kväll eller lördag?
Betalar naturligtvis bensinpengar om plats finnes!
Betalar naturligtvis bensinpengar om plats finnes!
« Föregående · 1005059 · Nästa »