Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1009485 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Modo vann ifjol med minsta möjliga marginal, efter diverse turpuckar och annat. TIMRÅ KROSSAR MED 4-1 I MATCHER! VÄLJ TIMRÅ NI; GÖR DET, GÖR DET, GÖR DET, GÖR DET!!!!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Rooster23: Tur att inte Werner är med, för då vore det verkligen fara å färde för de våra !
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gorkyman: Defensive Jonsson har 2 assist också, inte helt fy skam.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
John K: För mej får dom gärna tro att Timrå ligger på Hawaii så länge vi leder med 4-0.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
John K:
Skopac tycker jag skött sig rätt bra annars. Men den andra karln är en solklar propp.
Skopac tycker jag skött sig rätt bra annars. Men den andra karln är en solklar propp.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gorkyman: Hahl 3 ass än så länge. Sundström fick så mkt kred sist, så nu vore det ju snyggt om Hahl kunde fixa en pinne till
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
John K: Nu ska man inte glömma att Sveriges Radio inte har så mycket intäkter, då har man inte råd med bra kommentatorer. ;)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
FYFAN VAD UNDERBART! Mina vänner: Det här är Timråhistoria som utspelas!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Jensen_12: Kommentatorn i webradion är en sopa. Först säger han att Timrås 3 första kom i första perioden. När 4:e kom sa han att "nu är det slut med slutspel i Norrland".
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hahahahaha vilken mupp Tony Skopac är...."Jag tror Hockeysäsongen tar slut för Norrland i dag"
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hockeysäsongen slut för Norrland... skön geografikunskap på webradion.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Per HApps: Tonart? Vettefan. Men Eilert Pilarm skulle nog få till det.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco:
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Okej en period är kvar
men jag räknat ut er har
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Okej en period är kvar
men jag räknat ut er har
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco: Är lätt hög på Dexofen så jag skall nog inte gå längre än toaletten...
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Moffsing: Nej, sändningen avbröts. Kanske inte sänder mer, bara fortsätta försöka.
« Föregående · 1009485 · Nästa »