1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Bergius: din negative jäkel=) Ketchupeffekt och klase bananer, 1-4 !

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Tälje hade tydligen 9 (!) man inne på banan enl radiosporten. Men ingen utvisning för SSK.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
matchens första utv vart timrås

kom igeeeeeeee nu

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba: tyvärr, tror inte det finns nån ketchup denna säsong. Nu blir det 0-1 också.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Är det någon som vet vilken domare det är??

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
bra.. ssk fick en utv nu:)

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Jesse P: Och Mapletoft ut för SSK. Deras effektivaste spelare, för övrigt.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Sören Persson....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan:
Referee: Persson, Sören
Linesmen: Nilsson, Klas
Karlberg, Anders

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Bra svoboda!!!

han håller oss kvar nu som de låter som

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Rox o Hälge: Tack tack.

Svettigt för Svoboda.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Rox: vem är de då??
ingen ja känner igen
nån som sett han dömt??

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Hur många klubbor har inte backarna skjutit sönder denna säsong? Har klubben råd med detta slöseri?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Bra Tälje, mer utvisningar till er. =)

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban: SSKs Robert Carlsson ut. Jobba in ettan nu!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
typiskt att klubban går av vid öppet mål
en andra chans för tik nu i pp:)

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Åsså trycker vi in pucken!!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban: Dom kanske gör en Löven och övergår till träklubbor, och vips så lossnar målskyttet...! ;-)

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Dream Team: Aha, är det där det sitter. Varför är det ingen som har tänkt på det innan. ;P

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Jesse P: Jag såg honom döma finalen i nån cup i Österike häromdagen mellan Team Canada och ett ryskt lag, dömde riktigt bra faktiskt...

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Dream Team: Man undrar ju vad som behövs? : )

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Robban:

kom igen timrå , kom igen timrå.. =D

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Rox: Har inte Sören Persson varit i Timrå och dömt? Eller är det jag som är ute och cyklar?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Det har han garanterat. Låt cykeln stå ett tag till ;-)

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Sloan ut 2 min

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Om inte jag är ute o vinglar tillsammans med dej på din cykel dömde han här typ i november...

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: När jag såg matchen på tv:n sa de att han endast dömt i elitserien i två år.....han har säkert varit i timrå och dömt...

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
faaaaaaaan
1-0 kopita


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Kxx. Fan också, 1-0 till SSK genom KOPITAR, Anze



Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
KÄMPA TIMRÅ.....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Kom igen nu då.. powerplay

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Fan gör mål nu då!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
tjobba:nu har vi chansen

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Alla tänker på att den lilla svarta trissan ska in i SSK nät.
*tänk, tänk, tänk*

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Vi skjuter mycket iaf. Hoppas det räcker till att spräcka nollan!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Dream Team: Måtte de skjuta högt iaf. Över axel skulle vara bra.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
bp igen, nu äre bara att hålla igen sista 2 minuterna

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Maggan: Styf ut. Kritiskt läge...

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Bra Svoboda !

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Håll, håll, håll!!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Bra Svoboda! Håll undan puckuslingen.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
11-6 i skott..

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Schysst musik för en gång skull.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
vilken pausmusik...perfekt

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Chad The Man: Timrås samtliga sex skott måste ha kommit vid det senaste spelet i power play. Där öste väl både Aalto och Svedberg på rätt konstant. Bra att man skjuter mycket. Dock behöver man inte skjuta blint i alla lägen. Viktigt att Timrå kan komma in lite mer i matchen i andra nu. Nästa mål är nog helt avgörande den här kvällen.

Kämpa Timrå!!

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Dream Team: Nästa mål MÅSTE bli Timrås...Måste...Måste...Måste...O Hoppas Hoppas Hoppas....

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Ann: Flesta mål låter bättre..

« · 647420 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer