1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Frölunda 2009-11-01


Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2:

Challe...... fast jag själv haft tvivel, vad han sa till MPS med närbild i TV på lördagen skulle många betala för, blicken från televinken var argaste av dom alla....

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Jag förstår inte allt gnäll på Challe, Timrå IK är dom bästa och allt är glömt. :)

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Tyvärr tror jag denna seger ser till att challe sitter kvar...

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kallio är ju för övrigt rejält dum i huvet som upprepar mantrat "idag var vi det bättre laget". Han måste ju vara full.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Viktig seger! MoDo får tillbaka jumboplatsen.

Challe blir kvar. Business as usual imorgon på Timråkansliet. Alla glada.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Challe!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Det värsta är att jag tror ledningen "avvaktar" tack vare att det nu vart en vinst... men jag hoppas du har rätt!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Gorkyman: SHIT - Jag trodde rent allvarligt att jag skulle spy sista minuten...eller att huvet skulle explodera!!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Underbar stämning ikväll och en enormt härlig seger. Gabbe tycker jag gör en riktigt stark match, framförallt i bp. Lite synd att vi inte får med oss resultaten i dom andra matcherna bara. Modo reducerar och kvitterar samtidigt som Rögle vinner ännu en bortamatch. Vad fan händer och vad har man gjort för att förtjäna detta? :)

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bara att hoppas att detta inte är en Pyrrus seger.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Äntligen. Hoppas på nystart efter uppehållet.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kattgubben: En snubbe i Leksandströja i klacken.. hehe

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Nämen otroligt!

Sista matchen blev seger för Challe.

Undra vem som står i båset efter uppehållet?

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Fyn F va skönt

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
dr-nix: OERHÖRT JÄVLA VIKTIGT

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Tack och bock!

sanslöst viktigt

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
dr-nix: Och så utvisning på detta!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
KARLSSON VAD GÖR DU????!!!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Så har boxplayet sett ut sedan Challe anslöt. Fattar inte varför han vill ha ett sådant passivt boxplay.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Håll i det här nu då för satan!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: I sista minuten

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Boxplay är inte vår gren i år....

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Jag vet.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kvitteringen kommer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Gabbe, frilägen ska sitta!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Timrå spelar kanske det mest stillastående boxplayet i mannaminne. Backarna får stå och sikta på styrklubbor alternativt kryss i lugn och ro.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Just nu sanslöst, VF gör 3-4, Modo kvitterar, Rögle vinner, Godnatt!!!!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Skulle vara härligt att se en match där vi faktiskt vinner med lite marginal... nu är jag inte ens säker på att vi vinner det här...

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Ja vad fan har hänt med boxplay??? Nu finns det risk för stora skälvan.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kattgubben:

Bort med challe......Vad faan gör dom på träningarna, ser lika illa ut fortfarande!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: å där kvitterade modo, helvete

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Vi vinner inte

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Loomis: Vi är så jävla dåliga i boxplay.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kattgubben: Men skiiiiit också

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Fan att vi är så svaga i boxplay :(

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Jag trodde banne mig att han skulle dömma mål

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
tvåtumfyra: Skönt!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: tycker domaren har vart hyffsad idag

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
*andas ut*

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Va e de å tjaffsa, de e ju inte fotboll, den va ju tidigare idag

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Vilken jävla tid det tar??? försöker domaren övertala videodomaren att han måste säga att det inte är spark???

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Herminator: Gröthals BK gör 0-2 i öppen kasse, tungt.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Raggaren Putte: Klar spark!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Just ja. Han ska godkänna det via videogranskning.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kattgubben: Om inte det där döms bort så har vi en verklig skandal.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Det där tycker jag inte ska godkännas. Sparkrörelse.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Bannelse, Holding på Styf, jobba, jobba, joooobba...

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Vaaa??? blir det ett mål bortdömt till vår fördel???

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Är det sant? Får även våra motståndare mål bortdömda?

« · 1196596 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer