1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Luleå 2006-10-23


Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Salcin: Har du läst aftonbladets tips?


Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Helg Ernest: Nej, har jag inte.

Faktum är att Luleå är ett ihåligt lag, vi skulle behöva 1 förste center och 2 till bra backar för achansen till en hyffsad säsong ens ska finnas.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Per HApps: ÄNTLIGEN en bra domare:)

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Salcin: Var bara det att AB tippar också 5-1

Så ser Luleås facit ut

2006-10-21 Luleå HF - HV 71 5 - 6
2006-10-19 Skellefteå AIK - Luleå HF 3 - 1
2006-10-16 Färjestads BK - Luleå HF 5 - 1
2006-10-14 Linköpings HC - Luleå HF 3 - 1

mao. 4 raka förluster i bagaget. Dvs i kväll kommer den 5e

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Helg Ernest: Schnyggt rabben....

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Helg Ernest: jodå 5te raka förlusten väntar ikväll, räknar kallt med det.

3 mål gör ni i PP då LHF's boxplay är under all kritik, vi har släppt in 3-4 BP mål i varje match dom sista 4 matcherna.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Salcin: Okej då, jag ger mig; 13-1 blir det!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23

Få se nu, nu har vi tre matchtrådar, minst. Vi kan väl försöka hålla oss till den här "huvudtråden" så långt det är möjligt. Tack.


Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Dream Team: Vilken vass kommentator ikväll!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
JAAAAA!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23

1-0, Kokko! Härligt!


Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Dream Team:

Hua, vad snabb dom är!!!!!!!!!!!!!
'
1-0!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Dream Team: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA blir KOKKO:)

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Trevligt med snabb ledning

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Assist av årets rookie också

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Förresten, vem av Sundh-Andersson-Svensson tror ni gör flest poäng? Jag tror Sundh, bortåt 25 poäng

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Malmö-Brynäs 1-0!!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
SMÅLAND: Vakna Nubben!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Bragd-Birger: Nu tar vi Nubben:)

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Straff....??!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Rooster23: Kalldusch!!!1-1

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Satan.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Rooster23: Nu blir det tufft!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: vilken j*vla dommare!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Va fan inte en utvisningsmatch till

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
men fan det börjar bli jävligt tröttsamt med alla jävla utvisningar. förbannade skitdomare

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: Jasså bara för att det blev 1-1??

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Vad är det frågan om? Ska han ge dem matchen?

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Vi håller igen,,,,,

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Rooster23: Ja det är tydligt det..

KÄMPA TIMRÅ

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Rooster23: Ofarligt LHF har så pass uddlöst PP ändå.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
KÄMPA TIMRÅ!!!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
SMÅLAND: Bra Kämpat Timrå!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Malmö-Brynäs 3-0!!!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: Ja.....KÄMPA KÄMPA!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Straff jävla pajasandersson

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Power Play, vilken inlevelse kommentatorn har när han nämner Timo Pääääärsinen

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
jävla sopdomare

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RocknRolf2: Vilken sopdommare skulle blivit 5 mot 3

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Grattis dommarjä..el

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
sätt en nudå, in med Pärssinen m fl.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RocknRolf2: In med Warg

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: Komm igen nu!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
1-1.......nja.....vi kommer igen...kom ihåg:
Varje poäng är viktig i Elitserien.....stackars Brynäs 0-3!
Varför stod inte Kristan i Lördags??

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Är det fler som har problem med webb-radion?

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
SMÅLAND: Verkar som om den upphaussade C. Söderberg fått upp farten i MIF...två mål hittills ikväll.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Gud vad han letar! Gävledomaren är sur för att Brynäs ligger under.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
kom igen nu timrå

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
mikenomad: Japp...Brynäs tröstmålade på slutet..

« · 773331 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer