1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Luleå 2006-10-23


Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
men fan det börjar bli jävligt tröttsamt med alla jävla utvisningar. förbannade skitdomare

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: Jasså bara för att det blev 1-1??

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Vad är det frågan om? Ska han ge dem matchen?

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Vi håller igen,,,,,

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Rooster23: Ja det är tydligt det..

KÄMPA TIMRÅ

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Rooster23: Ofarligt LHF har så pass uddlöst PP ändå.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
KÄMPA TIMRÅ!!!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
SMÅLAND: Bra Kämpat Timrå!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Malmö-Brynäs 3-0!!!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: Ja.....KÄMPA KÄMPA!!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Straff jävla pajasandersson

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Power Play, vilken inlevelse kommentatorn har när han nämner Timo Pääääärsinen

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
jävla sopdomare

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RocknRolf2: Vilken sopdommare skulle blivit 5 mot 3

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Grattis dommarjä..el

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
sätt en nudå, in med Pärssinen m fl.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RocknRolf2: In med Warg

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: Komm igen nu!!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
1-1.......nja.....vi kommer igen...kom ihåg:
Varje poäng är viktig i Elitserien.....stackars Brynäs 0-3!
Varför stod inte Kristan i Lördags??

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Är det fler som har problem med webb-radion?

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
SMÅLAND: Verkar som om den upphaussade C. Söderberg fått upp farten i MIF...två mål hittills ikväll.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Gud vad han letar! Gävledomaren är sur för att Brynäs ligger under.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
kom igen nu timrå

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
mikenomad: Japp...Brynäs tröstmålade på slutet..


Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Satan!! Fan vad trist!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Men helvete. det är dem jävla utvisningarna

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
1-2 FAAAAAAAAN

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Fan, hockey är verkligen en trist sport. Nu: tractor-pulling.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
bortdömda i gävle och thomas andersson är ju en rikssopa. vi minns i matchen i göteborg

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Victoria: Vad förbannad jag blir!

KÄMPA TIMRÅ!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Jaha...1-2.....hm...

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
kämpa nu timrå in med pucken nu

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
kämpa nu timrå in med pucken nu

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
5 mot 3 kom igen nu

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
nudå. Gör man inte mål nu blir det poänglöst idag igen

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
5-3 nu..... NU petar vi in trissan!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
nähä

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
va fan

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Har vi gett upp efter 5 minuter av andra??

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
SMÅLAND: Nu blir det tyngre

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
RTS: Jasså.....varfördådå

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
SMÅLAND: ?

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Vi tar dom i tredje!!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
2-2 JAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
såja, In your face thomas andersson.

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Lemmy: HAHA 2-2 blähäääää domarj*vel..=)

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
JAAAAA!!!! Fan vad bra! Nu vänder vi!

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Lemmy: jjjjjjjjjaaaaaaaaa

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
Lemmy: Miaaaaaauu !

« · 773470 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer