1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeezzzzz Laaaaaannnnder 🇺🇿😎

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: 1-0 Wedin ❤❤❤

Sa ju det

Krossa Lule!


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
SKÖNt

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
1-0
❤️❤️❤️❤️

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
1-0!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
#54 inleder med ett helt idiotiskt pass. Bättring nu!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: Hållander ❤❤❤ Bäst i SHL nu. Trampar ifrån och in på mål

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
"Vi har 4 kedjor som kan göra mål."

Relativt säker på att EP gjorde mål medans han var inne med Lander och Hållander/Wedin

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: Wedin och Hållander gör mål idag. Hoppas Dahlen också...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bäst bredd går långt i slutspelet enligt ante , verkar lovande ....

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Visa kuken från start nu grabbar!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: Den äldre herren med vitrödstickad tröja på läktaren idag ❤❤❤

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: Vissa trodde skägget kunde spela idag. Men det blir nog på tisdag då. Vore skönt med iaf 1 match före slutspel

Ingen skada på Lundin skönt

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dä ha gett upp å vänt på Playout 😳

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
OlliJanne: Ett hologram i båset 😂😂😂 Det gjorde min dag. Som doktorn i Star Trek voyager om du har sett den

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bli dä poäng för Hållanner ikväll??
Kann målvakterna ta nåra puck??
Kann vi vinn?
Kann vi gör mål i PP??
Ä Dallas på bädderingsvägen??
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
IN LÖNNÅ WE TRUST 😍😍😍
HALLELUJA 😇😇😇
Uppladdat:

500x0-fbimg1709992535302.jpg


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Jag räknar med att Juel står skrev nån idag. Det blev Johansson. Om Johansson gör mindre bra insatser de 2 återstående matcherna blir det nog Juel som står i slutspelet eller vad tror ni? Viktiga matcher för Johansson nu

Hoppas vi är påkopplade från start och ger 110% som i förra matchen. Då är segerchansen god idag

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
OlliJanne: Vi kan ju iaf skicka in en ansökan

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
OlliJanne: Vi kör Lill-Kentas första budord:
Våga + Ödmjuk = Vinn!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: ok, så förutom att vi är sämst på special teams och straffar, så har inte en enda av våra båda fantommålvakter över 90 i räddningsprocent. Plus att vi har ett hologram i båset. Den här 7e platsen börjar ju mer och mer likna en kandidat till SvDs bragdguld

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vonDöbeln:
Måste bli ett jävla dra i hallen idag när inte en jävel sitter inne på HS och diskuterar

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vonDöbeln: JAG hoppas att JJ kommer över 90 % som helhet under säsongen , sen att Juel får samma chans . En hyfsad match var , så kan det gå vägen

JJ 89.97
Juel 89.91

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Knylan:
Man vet att det är dyster stämning i TIK-hockeyn när det blir noll aktivitet i matchtråden efter att den funnits i några timmar.

Hoppas helt ärligt på en förlust idag så att vi inte lever med någon illusion om att top 6 är en möjlighet och att det sedan blir en överraskning med åttondelen.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Matchtråd.

Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Ny match, ny möjlighet till avgrundsdjup irritation. Det irriterar mig redan nu att vi sällan har några problem med Luleå i Luleå, men på hemmaplan blir det nästan alltid krampaktigt och målsnålt.

« · 2668674
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer