1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeezzzzz Laaaaaannnnder 🇺🇿😎

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Förstakedjan

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Den Enda Kedjan slår till igen!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
JonteD: Weeeeeeeedddddiiiiin!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: De får lugna ner sig så inte hela kedjan spelar till sig utlandskontrakt.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: Sa innan match att Wedin skulle göra mål

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: Ja vet jävla pekfinger!!!!!🤬

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: behåller Ante förstakedjan i pp idag, vad tror ni? Skoja. Såklart inte

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Hoppas jag är fel ute men tycker vår målis verkar ha stukat självförtroende. Han agerar för långt inne i sin egen målgård vilket betyder mer nät bakom honom. Bättre om han är mer aktiv i djupled.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Bra fart och vilja på Oliver Johansson

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
neutral: Rindell stolpen. Wedin nära. Så.nära 2-0 vi dominerar..Men Dahlen slarvar

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: just nu känns det som jag tittar på två olika matcher... en där 1a kedjan är på isen och en helt annan när övriga kedjor är på isen

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Märker en trend här.

Vi spelar oftast i egen zon när Eronen är på isen.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: Rögle Linköping 1-0!

Just nu är vi bara 1p bakom LHC

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: PP målvakt puck out

Kör 1a kedjan nu då?!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
PP

Ni vet va de betyder.

...Vi kommer inte göra ett piss

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Nu kommer PP-målet

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Själv sitter jag och gubbsurar över hur vi kunde kasta bort 3 poäng mot Oskarshamn senast.
Då hade vi helt plötsligt legat i förarsätet nu..

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Nu fucking fan vill jag se ett bra pp

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Puck-out och PP Timrå..

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Pääjärvi visste vi ju om

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: Bästa PP på år och dag även om det inte resulterat än.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Första PP-minuten faktiskt bra.
Nu jinxar jag väl satan ur minut 2.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: Dahlen 2 skott i på nära

Pääjärvi klar på 3 ytterligare år ❤❤❤❤❤

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Faktiskt hyggligt. Mer rörelse i PP:t.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: varför kryddar man inte förstakedjan med Dahlén i pp. Lundin ska inte ens vara påtänkt i den spelformen..

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
1-1
Sikket arsle

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Vi kryddar 1-0, ett bra PP och ett gigantiskt spelövertag med att släppa ett billigt mål till 1-1.

Ordningen är återställd

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Men helvete va slarvigt i egen zon, helt jävla sjukt

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
roger_sundsvall: de såg man 1minut innan de kom.. 🤦🏻‍♂️

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Väntat, vi står 4/5 pers inuti Johansson.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
X-Län: Lundin lyckas bli kvar på isen och blir en kona sedan. Jävligt misslyckat.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vonDöbeln: Haha hahaha

Vilket slarv. Ger bort pucken och de får stå och sinta många ggr

1-1 FAN

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Fruktansvärt försvarsarbete vid 1-1 vad fan va de

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vonDöbeln: Vet inte om PP var så bra. Typ en farlig chans resten slösar vi bort.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Syntes direkt där när tre röda spelare strular bort pucken mellan skridskorna att det skulle bli trubbel

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bgs: otroligt att han fick igenom skottet där....

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Vi har dominerat och det står 1-1. Känns inget bra

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Ett simpelt dragskott å 1-1...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Slog på tvn, såg 25 sek ett mål i röven, slog av... tack för denhär säsongen men nu är jag less på lagets ickevilja och nonchalans och petande

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Vi dominerar, men går bort oss igen. Pinsamt. Men så går det när man backar in med arslet i målvaktens ansikte

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: Hela säsongen slarv i egen zon. Det är det som fäller oss :(

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Mmm, alltför ofta det ser ut så....jidder i försvaret...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: skotten behöver inte vara så avancerade om man får igenom dem i rätt lägen, en konst i sig som många i Timrå tyvärr verkar sakna...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Bra start ändå trots 1-1. Är det bara jag som tycker att vårt passningsspel är dåligt? Ser mycket missade passningar, på skridskor mm. Modo är ju tex mycket bättre där.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Nä nu går jag o tvättar fönstren o sen tar jag golvlisterna. Bye för nu.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Luleå trycker ner oss för mycket. Boyce kedja hamnar i egen zon varje byte känns det som.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Varför spelar vi denna dåliga kedjan mot Luleås första kedja? Dem leker med oss vakna ante! Bänka dem!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Lakesi: Och som grädde på moset Linköping 1-1...

Nu Rögle 2-1

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Kulltorp: bra första 12, Lule har tagit över efter deras mål. För mycket panik i egen zon till och från.

« · 2668674 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer