1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Mycket märkligt PP.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
DJ Hemp: Mycket. Det var inte 0 avslut i alla fall.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Sensationella nyheter i PP vore ju kanske att .... prova enda kedjan som har kemi kanske ????

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Kan någon förklara tanken med att köra Hanzl och Lander i samma PP-uppställning?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Måste fortfarande vidhålla att PP ser mycket bättre ut än det gjort innan, trots uteblivet mål framåt.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
DJ Hemp: Till å med Wedin å hållander blir dålig så fort de blir pp

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
The great one: Att "säkra" tekningarna, med två centrar, kanske?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Finns dä nån list på sämst PP??
Dä ligg vi nog snart...

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Wedda har inte passningsspelet med sig idag

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
1-2. Försvaret?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bra gjort
1-2
Hahahahahahaha

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: Vi försöker omöjliga pass och passar framför och bakom spelare. Det gör inte Luleå.
Lundin igen?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
The great one: Vi har bra chanser att göra mål. Det är bara vår oförmåga att sätta pucken som håller ods ifrån att leda

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
så jävla väntat . en chans på hela perioden

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
}: så vårat försvar är så jävla obefintligt, dra åt helvete med dehär

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Så jävla dåligt

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Luleå är tryckta så långt ned i skridskorna men har ändå 2 mål på 9 skott.
Patetiskt jävla spel i egen zon.

Tur att Ante fokuserar på att sätta ett bra försvar den här säsongen.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Det är lite skillnad på avslut vid lägen....

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
eliassjo : mörker från ändå in i helvete

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Hela laget på mellis

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Ska de se ut såhär så behöver de inte spelas något slutspel

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Lite typiskt ändå. Var det första skottet på mål? Känns lite som vi är tillbaka till att inte ta betalt. Inga backar i sikte.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Hur kan han få stå helt jävla ren i slottet?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
DJ Hemp: Passivt och oengagerad..

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Struktur och Försvar! Antes signum!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
RING MISSING PEOPLE!!!
HELA försvare ä borta!!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Woody Jokinen: första eller andra i period 2

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
eliassjo : Drt är en parodi! Vi dominerar och ligger under

Ingen tar Luleås spelare framför mål jag är jävligt förbannad!

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Rip Kirby: man byter ju inte tekare vid felaktig tekning längre.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Hahlen , Danzl och Petsson är inne på isen

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Speciellt jobbigt blir det när Rögle leder med 3-1 och vi har världens chans att gå.ikapp Linköping...

Luleå är väldigt bra på att spela på en ledning. Lär inte gå att vinna idag tyvärr

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
LUNDIN VILKEN VÄRLSSPELARE STÅR SOM EN KÄRRING ISTÄLLET FÖR ATT TA BORT LULEÅ SPELAREN INNE PÅ BÅDA MÅLEN FÖRLÄNG 10 ÅR

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Rindell vid målet. Jösses.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jag ger upp

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Må väl vara en back framför mål som plockar bort Luleåspelaren

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jåkkinen: Lundin har agerat ryggsäck på bägge målen bakåt

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Landers läge i första PP , räddas av vecket på tröjan av deras målis, deras 1-2 , är väl på JJ's klubbskaft och in...?

Signifikativt för lag med mental formsvacka.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jåkkinen: Båda backarna gick ut mot hörnen och Lundin täckte inte upp, igen.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Boxplay
1-3
Så man kan slå av tv.n

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Nån som tror att Timrå tar någon fler poäng inkl. åttondel?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Timrå Isstadion: Utvisning Timrå. Nu gör de väl 3-1...

Lyytinen mycket viktigare att behålla än Rindell enligt mig.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
roger_sundsvall: ja, iallafall gå och förbereda middagen....

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Rögle knåpar av lite av LHCs målskillnad.
Vi fullständigt pulveriserar Luleå men ligger under i en match som tamejfan borde vara minst 3-0 vid det här laget.

Vet inte om det går att summera vår säsong mycket tydligare än exakt så här. Uppgivenheten är total.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Å nej Luleå har en negativ PP-trend

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Båda är klara för Leksand. Mrmadhawk har koll på sånt.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Ante har förfinat konsten att kunna förlora när man dominerar och spelar bra, det ska han ha

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Nisse på Mon or: Ja, en poäng idag. Sen är det nog slut.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Synct: båda och Lundin med Ante kan dra åt helvete.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
5 mot 4.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: ska vi starta en swishkampanj för att lösa ut eronen till nästa säsong så vi har chansen att få en backsidan värd namnet.

« · 2668762 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer