1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06


Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Kommer ihåg när vi köpte ut 200 tomtebloss och delade ut till en "mellandagsmatch".

1000 grader Celcius och täckjackor var väl inte supersmart tänkt.

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Knylan: Det hela summeras under ST:s chockrubrik "Modofan skämde ut sig vid derby", inte "Modofan utsatte tusental för dödsfara".

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Per HApps: Ja vad var det för tomte som kom på den idén....? ;-)

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Knylan: Har bara läst artikeln och där stod det fyrverkeripjäs. Vad var det då?

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

hubbenorlen: Det var ganska komiskt då han som drog av "rökbomben" stod nästan längst ner i klackan och den gröna stinkande röken fullkomligt forsade upp i ansiktena på mer än halva modoklacken.

Det var nån sorts rökbomb, var nog ingen fara för brandrisk men dumt änd%2

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
hubbenorlen: Det var någon sorts rökbomb, jag satt rätt nära så såg ingen flamma eller så. Var nog ingen brandrisk men dumt ändå. Det roliga va ju att folk i modoklacken börja hålla för ansiktet o munnen och nån såg ut som han skulle spy när röken vällde över dom. Snacka om att falla på eget grepp.

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Berglund: Faan varannan gång jag postar så blir det nå error och bara halva min posts syns, går inte att redigera den heller. Har varit så några dar nu.

« · 1448015
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer