1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - SSK 2003-12-11


Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Det ser bättre och bättre ut nu! :-)

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: Underbart Niklas Nordgren via Robban och Krykov och samtidigt byter SSK målis

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
hockeymogulen:
Låter lite darrigt tycker jag....

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: 3-1 23.19 Nordgren.S-tälje byter målvakt?

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Att de byter målis alltså..

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: Låt SSK darra bara

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
hockeymogulen: 4-1 Hallin.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
hockeymogulen: Pelle Hallin e min hjälte 4-1

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
hockeymogulen: Om inte Timrå spelar på resultatet så vinner vi nog =)

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly: Är du inte på matchen? hörde att Jömtin var skadad, Matthiasson
kan de bli han?

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
TD: Jag har varit med sonen på hockeyträning.
Kovlands -95or.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly: Han kanske blir nästa zäta =) vi får hoppas . .

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka: Jag är bara glad att han håller
på med någonting.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly: Skit oxå 4-2 nu

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Skit! 4-2.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
hockeymogulen:
4-3

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly: Hehe , Men att bli proffs får man se som en bonus ! Är Kovland en bra klubb ?

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
KOM IGEN NU DÅ TIMRÅ!
Kan ju inte tappa heller....

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: Ovanligt , Så där gör dom alltid "nästan" . Får hoppas dom kämpar nu då !

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
antzantz: Förhoppningsvis inte , ofta man gör 2 mål på 1 sek . vad aargt !

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps:
Vad är det som händer??!!
Här lämnar man datorn för att vara artig och svara i telefon. (Idioter som ringer när det är match...) Och när man kommer tillbaka så ser jag dessa hemska siffror! Är det en typisk 2:a period för Timrå?

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
hockeymogulen: 4-3 nu ere riktikt äckligt igen

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: det äro en typsik för stor ledning om man säger så !

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
antzantz:
4-4

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
NNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJj

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
time out av Tik

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
hockeymogulen: Nu ere 4-4 vilket mörker

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Kom igen nurå kenta å prata med killarna.....SKÄRPNING!!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
antzantz: Alltid är det så där , ALLTID ! Faaan vad förbannad jag blir . DOM SKA INTE SPELA PÅ RESULTATET INTE NÄR DOM LEDER , DOM MÅSTE KÄMPA , NU ÄR JAG LESS ! SUCK . .

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Fan vad patetiskt. Nu tappade dem en given seger. uselt

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
antzantz:
Tälje har gjort 4 mål på 3 chanser!
Gunno ut 15.37 hooking

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: Nu vart det genast ljusare . *Inte*

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: Hur kan man göra 4 mål på 3 chanser :S ???

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Efter två snabba borde man väl ta timeout! dåligt kenta!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Är det ngn annan än jag som märker att Hockeylive ligger efter i sina sändningar?

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: verkar vara hönsgård

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: Jo , Jag ser bara vad som står , eftersom något otroligt otrevligt hänt med mina högtalare !

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Kasparov: Håller faktiskt med. Coachen måste se tendenserna, verkar ju som killarna trodde det var klart.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
PAP: Det gör Timrå alldeles för ofta .

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
PAP:
4-5

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Timra_Flicka:
Typiskt att de ska strejka nu!!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
ÄSCH!!!!
4-5.....äääähhhh

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
PAP: 19.05 Crippe 2 min.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: SUUUUUUUUUCK

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Annica: 4-5, faaaaaan!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly: Dommarn älskar Timrå , Vem är domare ikväll ? Nån som vet ????

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Bo Bly:
Korthuset rasade, dags att bygga nytt i pausen!!

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
fyfan vad uselt. Den här matchen hade dem ju chansen och så viker dem ner sig såhär. Nä fyfan. Pinsamt och patetiskt.

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Per HApps: BAJS!!!!!!!!!!!!! 4-5 nu. Vad händer?????????

Sv: Timrå IK - SSK 2003-12-11
Kasparov: Timrå tog faktiskt timout när ssk gjort 2 snabba

« · 349252 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer