1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - SSK 2009-10-01


Timrå IK - SSK 2009-10-01
En måste match, men också en match med slitningar.

Är man född i tokstan, spelat hockey på månskensrinken vid krematoriet, så är det förbaskat svårt att vara otrogen mot det Sét som ändå funnits där i hjärtat sedan barnsben. Men dessa dryga 30 år i hockeyns lilla Meka gör att det finns andra vibbar som styr ens kärlek till icehockeyn å då TIMRÅ IK. Självklart skall det bli tre färska points I morgon, allt annat är en mindre konkurs i mitt hockey hjärta, Södertälje får ursäkta.

Jag förvänta mig att få se (OM INTERNET BEHAGAR FUNKA HÄR NERE) en kraftfull anstormning och att matchen är avgjord redan i första, typ 4-0 till TIK vore en bra start. Så varför inte tippa tokiga 7-1 till Vivsta gänget, tre backmål å fyra från Anger, HiHI…..

« · 1180880
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer