« Föregående · 2921013 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Smörgåsen : Vi hinner inte med, svårt att spela pffensivt när de låser varje uppspel
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Söderöver: satsade Saik allt på att avgöra i tredje? Man kan ju alltid hoppas. Hursomhelst så var det en jävla kämpa insats av Timrå! En period kvar!
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Bara Didde som kan tacklas idag. Gäller o steppa upp i närkampsspelet.
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Zäta75: Blir intressant att se hur vi tar oss ann 3e perioden. Kan vara det tråkigaste spel jag sett ett Timrå-lag göra , nånsin. Vågar vi börja spela lite offensiv hockey? Eller vi kanske inte är kapabla till det. Fortsätter det som 2a perioden lär vi inte orka stå emot.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Jäääävligt dyr andra period igen.
Vi är fullständigt underlägsna i spelet men löser det med det enda spelet vi gör bättre än dom.
Skyddar slottet och täcker skott.
36-15 i skottförsök till SAIK.
Timrå IK löser andra perioder med ett jävla nödrop… i tredje får dom iaf närmare till bytena.
Tror fan Saik rullade tre-fyra byten medan vi fick till ett i andra…
Så som hugg sa. Vi orkar inte alls när tempot går upp.
Vi kan inte skydda slottet och vara snabba på grillorna efter 1:30 i egen zon…
Nu kan dom byta i tredje iaf! Kanske Heiki kan få lite fart.
Vi är fullständigt underlägsna i spelet men löser det med det enda spelet vi gör bättre än dom.
Skyddar slottet och täcker skott.
36-15 i skottförsök till SAIK.
Timrå IK löser andra perioder med ett jävla nödrop… i tredje får dom iaf närmare till bytena.
Tror fan Saik rullade tre-fyra byten medan vi fick till ett i andra…
Så som hugg sa. Vi orkar inte alls när tempot går upp.
Vi kan inte skydda slottet och vara snabba på grillorna efter 1:30 i egen zon…
Nu kan dom byta i tredje iaf! Kanske Heiki kan få lite fart.
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Alltså visst att Timrå är 2:a - och 3:e person på puckarna samt klen i närkampsduellerna. Lägg till slarv också på det. Men SAIK har svårt att få till bra lägen ändå. De åker runt runt men får inte några jättebra lägen. Så där visar Timrå upp ett riktigt bra box-spel. Det tar jag med mig från 2:a perren. Samt att Wedin fick näta!
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
BaraTikare: Bara 3 år? Hörde jag Livstids kontrakt med betald pension?
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Grymt bra förjobb av Barre, hoppas det lossnar för Wedda nu!
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Woody Jokinen: Jag sa också att Wedin skulle näta ikväll. Viktigt för hans självförtroende. Hartmann och Wedin pratade jag om innan matchen. Har tillsammans med Freij och JJ varit Timrås bästa spelare i en blek match av Timrå hittills.
Vila ut och gå ut och ge allt i sista nu
Vila ut och gå ut och ge allt i sista nu
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
-Sputnik-: Förläng hans kontrakt med ytterligare 3 år! Allt är förlåtet!
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Jåkkinen: Jo precis, och nån undrade vart publiken är..
Tyvärr är det för kräsen publik i Timrå/Sundsvall området.
Vinna matcherna med 1-0 och 2-1 om det ser ut så här, det kommer vi tappa publik på tyvärr.
Vi har inte event publik som i Växjö..
Tyvärr är det för kräsen publik i Timrå/Sundsvall området.
Vinna matcherna med 1-0 och 2-1 om det ser ut så här, det kommer vi tappa publik på tyvärr.
Vi har inte event publik som i Växjö..
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
neutral: Svensson ser oerhört trög ut i det mesta han gör.
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Det är fan otroligt att vara i försvarszon i en hel period utan att släppa till många farliga målchanser öht, det är lite positivt.
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Lite skumt att Timrå spelar som om man försvarar en ledning på typ 8-0...
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
barre o wedin har spelat fint ihop förut . Bra kämpat av 94 innan målet
+ 10
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
DubbelNisse: wedin gör ett slumpmål i en match som är så sjukt dålig.Timrå åker runt som vilsna får.
+ 4
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Jag tycker för övrigt att Skellefteås taktik med att spela poweplay spel i 5 mot 5 är smart
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Ska vi bo i egen zon resten av matchen eller? Helvete vad tråkigt å se på 😂😂
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Härligt för Wedin men... Hartmans förarbete är läckert...
+ 7
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Synct: Hartmann den så utdömda. Halva hans mål det där. Sen han gick ut förra matchen.
Så har han varit som på pånyttfödd sen han kom tillbaks lite senare förra matchen.
Så har han varit som på pånyttfödd sen han kom tillbaks lite senare förra matchen.
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Söderöver: Yeeeeezzzzz Da'n såt'en iaf Weeedddiin!!!!🤣🤣🤣🇱🇸
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
WEDIN 💪💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Hank: Vad var det jag sa? Wedin gör mål i kväll! Yes! Hartmanns mål!
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Den där baljan kan Wedin ge till Hartmann
Fy fan vad han jobbar!
Fy fan vad han jobbar!
+ 5
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Smörgåsen : Hockey var kul på den tiden det var en sport och man tacklades nu är det bara fria åkningar och ingen som visar känslor
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Lomond: Bör ta timeout nu. Smäll på. Håll emot nu bara 1 mål efter
« Föregående · 2921013 · Nästa »