1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Timrå-Riga


Sv: Timrå-Riga
bucken: Åke har det nog svettigt.

Sv: Timrå-Riga
Skarin: Gissar på att Åke storspelar där ute.
Kom igen nu - gör ett mål till Timrå!

Sv: Timrå-Riga
Skarin: ''34 minuter - en betydande övervikt Dynamo. Njut av möjligheten att inte använda zink''

Va ? ;)

Sv: Timrå-Riga
Tycker SK ska skicka mig på språkläger så vi slipper sådana här saker i framtiden

Sv: Timrå-Riga
Andersson: pp timrå

Sv: Timrå-Riga
jens_88: 2-1 till Riga, Cipulis.

Sv: Timrå-Riga
va fan 2-1 i underläge

Sv: Timrå-Riga
"Kevin O'Shea din mamma luktar Motorola"

Sv: Timrå-Riga
baklängesmål 15 sekunder in i vårat pp? ajajaj...

Sv: Timrå-Riga
Bigthelin: ähh vi tar dom i sista 2-3

Sv: Timrå-Riga
Rapport från Abron: Dålig ork, går på tre femmor. Starkov målskytt.

Backparet Moe/Sebbe passar inte så bra ihop
M.Karlsson stabil i början men har tappat lite nu..
Riga gjorde 2-1 i boxplay..

Sv: Timrå-Riga
Visst ja, Åke storspelar men det hade vi ju redan gissat oss till.

Han är även övertygad om att Kirill spelar till sig ett kontrakt rätt snabbt.

Sv: Timrå-Riga
actionleif: Korwen då?

Sv: Timrå-Riga
Ambroo: Såg allmänt slapp ut.


Sv: Timrå-Riga
actionleif: Mmm, bullens...

Sv: Timrå-Riga
gunarsLV: Vilken fin länk du hittat.

Sv: Timrå-Riga
nu börjar 3e:)

Sv: Timrå-Riga
nu börjar 3e:)

Sv: Timrå-Riga
31 räddningar redan. Svettig kväll för Åke.

Sv: Timrå-Riga
T T: 24 räddningar får jag det till.

Sv: Timrå-Riga
Någon som vet vem Timrås målskytt i matchen är ?

Sv: Timrå-Riga
Andersson: Starkov

Sv: Timrå-Riga
actionleif: google translation from latvian to swedish

Sv: Timrå-Riga
Jens: Oj, var det vi som hade flest skott i första...


Sv: Timrå-Riga
Anonymous: nej tråkigt 3-1

Sv: Timrå-Riga
bucken: Nu rinner de väl iväg då...

Sv: Timrå-Riga
Anonymous: Hmm ?

Sv: Timrå-Riga
Agera Linkan!!1!

Sv: Timrå-Riga
3-2 ja

Sv: Timrå-Riga
bucken: Bra Linkan!

Sv: Timrå-Riga
bucken: 47:08 min - 3:2, efter en god majoritet av människor åtnjuter gäcka grindar


Ok?? så länge det vart mål så:P

Sv: Timrå-Riga
bucken: härligt skulle va kul om dom vände nu

Sv: Timrå-Riga
Snoop: pp timrå nu

Sv: Timrå-Riga
Någon som vet vem som gjorde det andra?

Sv: Timrå-Riga
Snoop: Utan att ha en susning om hur matchen ser ut tippar jag att Starkov blir årets stjärnskott i tik.

Sv: Timrå-Riga
mikenomad: Vare han som gjorde första målet?

Sv: Timrå-Riga
mikenomad: Starkov kan bli riktigt bra om han får chansen o förhoppningsvis får han den och tar den

Sv: Timrå-Riga
Cartman: Tror det...

Sv: Timrå-Riga
mikenomad: ja det var han

Sv: Timrå-Riga
5 min kvar

Sv: Timrå-Riga
Cartman: Tom Wandell Gjorde ju förstmålet ifjol, och vi minns ju hur det gick för han :D :D

Sv: Timrå-Riga
Cartman: Jag har ju gissat 3-3 spännande nu

Sv: Timrå-Riga
Cartman: verkar vara fullt ös från timrå nu

Sv: Timrå-Riga
bucken: time our för riga nu

Sv: Timrå-Riga
Bigthelin: time out ska det självklart stå

Sv: Timrå-Riga
Cartman: 75 gjorde massa mål i början han också. Men Wandell var bra, i alla fall före Dallasresan som han gjorde, sen tappade han en del.

Sv: Timrå-Riga
Torsk

Sv: Timrå-Riga
Anonymous: timrå tom bur

« · 1170027 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer