1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Gör absolut ingenting!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Vilken av dom psyopaten utan tänder elr brorsan?🤣


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kapanen kan nog bli en liten bråkstake, gillar't!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Vilken skillnad i vårt spel när vi inte håller i klubborna hårt utan spelar avslappnat. Ser bra ut

Tror inte det bara beror på att Dahlen är borta 😉

Där satt 2-0 Wedin igen yes 😍

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: #14 EP. Gött som faen!!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall:Underbart EP, bygg lite självförtroende inför vad som komma skall.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZ EEEMMMIIILLL!!!!!!🤣😎🇺🇿

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Är ni blind!? Det var ju Wedda!!!! 😎

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Wedin bjuder på ett leende, första i år!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: SÅG NI!? Anton Wedin log!!!!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Skönt för Timråprodukten EP att göra mål igen. Edit: kanske styrdes, men aja 2-0 i vart fall

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: Markus spelar ej mer. Den tandlöse bråkstaken 😂


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Touchar den inte på Wedda?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: Härligt, var nog Wedin som var sist på pucken....bra att få lite boost inför play-in för Wedin.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Gooode: Wedda kommer få målet i efterhand.

Wedda hattrick ikväll tror jag på 😍

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Nu är det väl bara invänta att Rögle gör 0-2...

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: I nuläget har vi öjebjo i Play-In.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: E de inte Patrik som e tandlös?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Wedda börjar varva upp

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Se Sheriffen spela hockey är som att se Puyol spela fotboll.

Auktoritärt!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: Emil väl? Åkte vi på en backskada nu? 😱

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: shit....fick vi skada på Nässen nu? Jag som just skulle skriva att det känns skönt att han är tillbaka

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: Hela laget pånyttfött idag

Emil Pettersson vilken fart vilka dribblingar

Detta behövde vi oavsett hur det går ikväll. Tar med oss självförtroende in i slutspelet

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: Han är på isen de är luugnt

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Rip Kirby: Som jag förstår det hade det varit bättre att komma åtta.
Leksand först sen Brynäs i kvarten.
Nu blir det Örebro sen Frölunda eller Färjestad.
Eller?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kulltorp: Är ju tid kvar på alla matcher

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Dubbeld: såg det...puh!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kulltorp: Långtifrån klart än vilka vi möter

Nu boxplay Timrå

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tänk om domarna skulle blåsa för alla såna hakningar... men de gör de inte...

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Nu ska jag reta JonteD lite, men är det Dahlén effekten vi ser? ;-)

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kulltorp: Ja som jag antydde vände vi en dålig trend och vann tidigare i år båda matcherna som Dahlen var borta 😉

Emil Sylvegård 1-2 aj 12 sek kvar på boxplay. Ingen nolla för JJ idag

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Växjö har väl haft synpunkter på att Timrå fick någon tveksam i första så nu ska de ge dem lite plåster på såren.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Verkar vara riktiga hemmadomare först ingen icing sen Pet lite med klubban utvisning hur ska det här sluta i slutspelet domarna tar på sig skygglappar

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Han har fått det nu. Tyvärr blev det 1-2 nu.
Uppladdat:

500x0-screenshot20250311-200420.png


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Men skit

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kulltorp: Går inte!!!! Är lugn!!🇺🇿😎

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Forsmark har ingen aning om var sin markering är…i boxplay. Åker runt och skojar och skrattar med motståndarna. Har han kontrakt nästa säsong eller?

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Emil Sylvegård 1-2 aj 12 sek kvar på boxplay. Ingen nolla för JJ idag

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Var tvungen pausa o spola fram när de blev Sweet Caroline

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Emil Syltegård, tråkig spelartyp..

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Bedrövligt hur vi kan lämna slottet helt öppet. Svår puck att ta i det läget för JJ

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Lägger denna på Näkyvä

Hade han bara trampat och fått med sig den där jävla icingen så hade inte Hållander suttit

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Labban: han har varit riktigt bra idag! Ser matchen live och han ser otroligt lugn och fin ut. Näkyvä däremot kan vara extra back i slutspelet TACK

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Dubbeld: precis! Måste röra lite på benen! Jäkligt onödigt!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
nila: Malmö är det bättre laget i andra perioden men får inte in pucken...

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: Kvällen är inte slut än… ;-)

PP har börjat leverera idag förresten, apropå att Dahlén inte är med.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Just nu innebär en sjätteplats att vi får möta Färjestad. Känns ju inte som nåt drömmotstånd

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
nila: Samma person som misslyckades med att få ut pucken efter den sekvensen med.

« · 2837947 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer