1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?


Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Jag "tror" att jag vill ha DIF, för dom har mest att förlora.

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Per HApps: Vi tar med oss alla skit lag till KS , ett lag hoppas man kommer dit , men det vill man inte säga högt , men det har konstig bokstavs kombination.

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Nybbe: Oerhört svårt att förstå vilket lag du menar... måste vara VLH

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Paddan: Nej.

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Nybbe: Okej, då måste det vara AIK Härnösand

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Paddan: nästan  ..du kommer närmare  i antal mil - norrut.

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Nybbe: Nääää... det kunde jag väl aldrig ha gissat. Den där klubben som haggen med väldigt klar tydlighet älskar att kalla för Bjästa, den klubb vars supportrar kallas för modolider av ett stort antal timråsupportrar *fniss, fniss eller nåt*. Hmm, nu har jag glömt bort vad klubben hette nu igen. Äh, jag ger upp.

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Paddan: Vi sitter alla på samma bår ,,som man säger i Norge.

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Nybbe: Begreppet "skämskudde" fanns inte på din tid va?

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Ambroo: Jag är så gammal, att jag inte kommer ihåg.

« · 1469536
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer