Per HApps: Vi tar med oss alla skit lag till KS , ett lag hoppas man kommer dit , men det vill man inte säga högt , men det har konstig bokstavs kombination.
Nybbe: Nääää... det kunde jag väl aldrig ha gissat. Den där klubben som haggen med väldigt klar tydlighet älskar att kalla för Bjästa, den klubb vars supportrar kallas för modolider av ett stort antal timråsupportrar *fniss, fniss eller nåt*. Hmm, nu har jag glömt bort vad klubben hette nu igen. Äh, jag ger upp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer