Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Trusse: :0)
Psyka på du, jag kommer installera om hela Internet inatt, och imorgon kommer jag köra cupmatchen sittandes inne i Vetgirigservern, mellan processorn och hårddiskarna. Tanketentakler kommer vara direktkopplade från min hjärna med kopparledningar tjocka som avloppsrör rätt ner i databasen.
Hej vad det kommer att gå! :0P
Trusse:
Första duellen-matchen på länge slutade efter en härlig laggning så här:
MGuru | - | Tyr | 4 | - | 4 | Avbr. |
Duellen avbröts. Detta beror troligen på problem med din PC eller problem med din internetanslutning
Huge:
Jag kommer ihåg frågan.
Det är en sån där som ger mig ångest - dvs mycket text. Då ser jag plötsligt inget sammanhang alls i orden, och i vanliga tävlingar tvingar jag mig att först studera rubriken, och sedan sakta läsa igenom frågan ord för ord, för att få ett sammanhang i vad man vill.
I Lyckoträffen har du dock bara 13 sek på dig, så där funkar inte den taktiken. Här letade jag planlöst efter ord har haka upp mitt eventuella svar på, och fann till slut "Stillhetens Hav", vilket jag ascocierade med 'måne', vilket jag också lyckades skriva ned innan de tretton sekunderna var till ända.
Är min diagnos ADHD?
Metal Guru :
Vetgirig är segt som fan vilken tid man än har spelat dom senaste dagarna , bara att hoppas motståndarna har samma problem dom också .
Nej, det har inte varit roligt att spela idag heller.
Och nu har jag spelat dagtid, isf strax innan 24.00...
Trusse:
Om jag mot förmodan skulle förlora dagens HS-Cupmatch, så beror det enbart på att min ruggiga form fått ett abrupt slut över natten... ;0)
Ingenting annat. Absolut ingenting annat...
Frisco:
Ja, det gick ju så där...
Men man får glädjas åt det lilla - en provmatch direkt efter reboot gick väldigt smärtfritt, och Wayne betvingades med 6-5 i Diversehandeln. Det fick bli det enda normala resultatet idag.
Tre matcher, tre schizo-hängningar som renderade till passerad maxtid.
Ser fram emot min raketmatch mot Trusse.
Vilka storheter saknar du i SM förresten? När det gäller SM känns det som att vi kan få en del nya namn som har väldigt många rätt. Man ska aldrig underskatta folks vilja att vinna.....särskilt inte när det ligger priser i potten. Fasen......vi borde kanske starta en diskussionstråd där vi avslöjar alla dubbelnick. Jag kan börja med de ca 200 jag känner till. :)
Och sen min gode Guru är det inga försök alls att psyka. Jag menar, fixar du mina sex rätt på 22 sekunder så vinner du ju.....svårare är det inte. ;)