Gidde: 6-4 till dig i sista omgången mor Gurun vore väl skoj. Då skulle vi alla tre vara helt lika och avgörandet om vem som vinner och åker ur hänger helt på tiden. :-)
Gidde: "Hmm, jag har redan åkt ur SportRaketen en säsong just med det scenariot! Åkte ned med samma tid som den ovanför, var nog slumpen som styrde!!!"
Det jag tror avgjorde den gruppen var att du förlorade eran inbördes match .
Huge: J-a skit asså. Nåt slags fel blev det nyss i matchen emot dig.
Då jag svarade på fråga 1 så kom jag direkt till svarsidan på fråga 2, nåt som normalt skulle krävt 3 klick, med svaret från fråga 1 även på fråga 2. Svaret på fråga 1 blev korrekt som tur var men jag fick aldrig ens se fråga 2.
Nu i efterhand kunde jag ju inte den men fick ju inte ens chansen att chansa. Hoppas det inte blir avgörande bara.
Salle: Nä, det var väl för väl att det inte blev avgörande. Tråkigt när sånt där händer, har själv råkat ut för samma sak nån gång. Tack för god match iaf.
Salle: Har också råkat ut för denna typ av tokigheter, just i Raketen blev det nog så i förra säsongen (förra helgen?) för min del. Tekniken är ju dock en del av tävlingen, så något annat än 'att gilla läget' finns väl inte att göra...
Salle: Jag säger ju det, "välkommen upp till oss som har mer än en sorts HS-titel."
Men det krävs fem HS-Raketer för att det ska räknas som en fullvärdig titel.
Första HS-ligan vann Frisco. Du vann prologen, som kallades Hockeysnackligan, eller nåt sånt. Men du kan vara lugn, jag räknar den som en riktig HS-liga.
Frisco: Bortsett från den slump att just jag tagit fem Raketer, tycker jag att fem Raketer är en rätt bra vikt gentemot en annan titel.
En HS-liga = 9 matcher i högsta ligan, där man varit bäst. En HS-Cup = 4 el 5+4 matcher i grupp- & slutspel, där man varit bäst. En GeoLiga = 11 matcher i högsta ligan, där man varit bäst. Fem Raketer = 10 matcher i högsta ligan, där man varit bäst.
Men det är min personliga viktning.
Alla ni andra kommer vikta titlarna beroende hur det passar just er skörd. Titlar är exempelvis ännu inte viktiga för Wayne... ;0)
El Maco: Titeln i Geografipyramiden är mycket märklig. Jag hoppade ju av den tävlingen, men avhoppet tog liksom inte. Då fick man göra det näst bästa av situationen. Välkommen upp på toppen av arvidhx-land, Maco.