« Föregående · 2000583 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Nä Dackell och Sundlöv nu får ni fan ta och agera om inte så kan ni fan ta och packa ihop era saker och lämna föreningen....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Låt Brynäs betala räkningen när alla lättkränkta fans som läser Desch twittrande, tvingas gå till en psykolog. Det där skrivandet riskerar ju att sätta outplånliga spår i psyket hos sköra supportrar... 😢
Sv: A proposito de nada
Ja vad ska man säga om matchen... Knappt så man kommer orka lida sig igenom 60 min ikväll.
Nu är spelidén tuta & kör!
Ingen som driver på mål utan pass pass i sidled, gärna med avslut från blå som missar mål med en meter för att få en idiot kontring emot oss som avslut efter 55 s tryck i deras zon...
Vart är våra matchvinnare?!
Nu är spelidén tuta & kör!
Ingen som driver på mål utan pass pass i sidled, gärna med avslut från blå som missar mål med en meter för att få en idiot kontring emot oss som avslut efter 55 s tryck i deras zon...
Vart är våra matchvinnare?!
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Låt han ha ett liv utanför hockeyn. Super han sig full är det en helt annan sak.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: JA. För jag tycker inte en skadad spelare UNDER matchen ska posta en bild på "en bra utekväll". Då för de hellre vara en bild på matchen alternativt ingenting.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forslund försöker ju iallafall dem få minuter han får skapar han mer än Alcen Rohdin å Blomquist tsm
+ 1
Sv: A proposito de nada
{7044}: vi skjuter och skjuter från ofarliga lägen utan skymning framför mål.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Vårt anfallsspel måste väl ha fler varianter än skott från blålinjen?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det har jag inte påstått? Men de är inte så snyggt flörtat med fansen att posta en bild från en utekväll när vi lirar match?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Överarbetar allt mest hela tiden som det verkar.
Fö INGEN som gör skitgörat framför kassen den här matchen heller..
Fö INGEN som gör skitgörat framför kassen den här matchen heller..
Sv: A proposito de nada
Jocke E känns så jäkla fladdrig och osäker i mål. Kändes mycket lugnare förra säsongen.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Är det en stor grej om han käkar middag och tar en öl/ett glas vin?
Sv: A proposito de nada
{2064}: kan ju också va en ”throwback” från förra halloween, då bilden visar en bild på Jaedon och hans gamla lagkamrat Lukas Laub
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Precis. Dumt av Campese att tvinga Desch att gå på nattklubb och supa.
Ingen skugga över Desch öht...
Ingen skugga över Desch öht...
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Käka middag med en kompis borde väl vara tillåtet. Jaedon är inte Tyler.
Sv: A proposito de nada
munkas: Ni är i slutspelet just nu iaf, så lät det inte för ett tag sen, snyggt marscherat
+ 1
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Haha, festar medan resten av laget spelar match. Bra look. I NHL sitter man med kostym på läktaren. Verkligen professionellt skött förening det här.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{2064}: Den stora frågan är vilket lag som är näst sämst. Brynäs är helt klart en av de tävlande.
Kiiskinen sätter två mål för Skellefteå i sin debut. När hade Brynäs en sån debutant?
Kiiskinen sätter två mål för Skellefteå i sin debut. När hade Brynäs en sån debutant?
Sv: A proposito de nada
Mattson: Han har varit bra jämt, alltid kämpat men haft lite oflyt med pucken ibland, förr eller senare lossnar det. På tisdag kanske Han tappar pucken på blå då kommer gnällgubbarna med ölmage skrika AVGÅÅÅÅÅ 😂
« Föregående · 2000583 · Nästa »