« Föregående · 2001710 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: Min hetaste önskan är att få glädjas över att se Brynäs spela ett spel som man slipper sitta med en hjärtstartare under varje match . Tror du jag följt laget i många år för att jag önskar dom ner i AS . Då är det värre ställt med dig än jag trodde .
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Var det mitt i ett byte eller spelar blomman med Danielsson och forslund?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Jan Grismöbel: Fortsätt grina så kanske Frölunda lägger in 5:e växeln och kvitterar.
Din hetaste önskan...
Din hetaste önskan...
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Jan Grismöbel: Är det inte positivt om det blir vinst och vi slipper sparka tränaren?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Om mot förmodan Brynäs tar poäng idag . Får vi dessvärre se MS efter uppehållet också .
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
brynäs08: Enda gången man gillar Rönnberg är när han retar upp Bert Robertsson
+ 3
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
spolaisen: Slagskott i huvudet på målvakt ska det inte blåsas av? Eller har de tagit bort regeln?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}:
OM Frölunda vill vinna dagens match "rättvist", så måste de sätta tre puckar i mål förutsatt att Brynäs inte gör mål i sista perioden.
Brynäs har 2-0 inför sista perioden.
Domarna bör stängas av.
OM Frölunda vill vinna dagens match "rättvist", så måste de sätta tre puckar i mål förutsatt att Brynäs inte gör mål i sista perioden.
Brynäs har 2-0 inför sista perioden.
Domarna bör stängas av.
+ 5
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Blå grottan: Ja att Brynäs vunnit 1 av 15 tredjeperioder oroar...oavgjort i sista räcker dock
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}:
spelet runt kassen och målvakternas situation ska granskas
SÄRSKILT DENNA SÄSSONG, förra säsongen hade det dömts mål och brynäs hade lett med 2-0 inför tredje perioden..
spelet runt kassen och målvakternas situation ska granskas
SÄRSKILT DENNA SÄSSONG, förra säsongen hade det dömts mål och brynäs hade lett med 2-0 inför tredje perioden..
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Back: Låt oss hoppas att inte Brynäs gör en av sina ökända tredje perioder. Hittar man en väg att vinna eller förlora?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Jag håller med, det ser riktigt ok ut idag. Kan vi nolla Frölunda tro? Det är min känsla.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
brynäs08: Gott så. Jag släpper det bortdömda målet helt nu, ber om ursäkt om jag varit arg i tonen mot någon. Låt oss stänga ned Frölunda i tredje nu :-)
+ 1
« Föregående · 2001710 · Nästa »
