1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779475 inlägg · 7967 ämnen
« · 2001710 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8846}: men va i helvete?????

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Parodi.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Man blir så jävla stolt grabbar. 🖤💛♥️

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Det kommer dömas bort tyvärr..

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Mattson: fan
Uppladdat:

500x0-1d6840be-c612-46f3-8fcb-cc61a5d02de4.jpeg


Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8846}: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Och så ska det ringas.....

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: ringa hela jäva tiden

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Get fucked FRÖLUUNDDAAAAAAAAAAAA.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: Min hetaste önskan är att få glädjas över att se Brynäs spela ett spel som man slipper sitta med en hjärtstartare under varje match . Tror du jag följt laget i många år för att jag önskar dom ner i AS . Då är det värre ställt med dig än jag trodde .

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: Revansch för Blomman!!

Och så lite videokoll

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Videokoll, eller?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Såja!!!

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Haha den sopan bara ramlar. Domarna gissar som vanligt.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Var det mitt i ett byte eller spelar blomman med Danielsson och forslund?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: Hållkäften nu och titta på matchen...

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Jan Grismöbel: Fortsätt grina så kanske Frölunda lägger in 5:e växeln och kvitterar.
Din hetaste önskan...

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}: 1 djävla match förändrar väl inte MS inkommpitens .

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Jan Grismöbel: Är det inte positivt om det blir vinst och vi slipper sparka tränaren?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: Så tycker han har gjort ett bra jobb sen han tog över ?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: hahaha bra där Huge.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Jan Grismöbel: Dessvärre dig också...

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: sant. Bra PP

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Om mot förmodan Brynäs tar poäng idag . Får vi dessvärre se MS efter uppehållet också .

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
brynäs08: Enda gången man gillar Rönnberg är när han retar upp Bert Robertsson

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Vafan suckar Rönnberg om? Åk hem!

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Straff?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: 😂

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
brynäs08: så jävla gött...!
Håll i det här nu Brynäs.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Gnäll på den Rubin.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Är det mål, eller?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Döm bort det då domarjävlar

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Såja!!!! Bra BRYNÄS!!!!! Härligt !

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Captain_fantastic: Ring nu då, domarjävlar!!

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Jan Grismöbel: Nu la Brynäs in fjärde växeln, vips 2-1

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Captain_fantastic: sååååja

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Vi har det så svårt

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Det gick fort. Like clockwork.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Jahapp ridå....

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}: Höll emot länge iaf 👍

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Nu la Frölunda i 3 dje växeln vips 1-1

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Kom igen, ska inte målet granskas 😡...

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Så då var matchen slut

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
spolaisen: Slagskott i huvudet på målvakt ska det inte blåsas av? Eller har de tagit bort regeln?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}:
OM Frölunda vill vinna dagens match "rättvist", så måste de sätta tre puckar i mål förutsatt att Brynäs inte gör mål i sista perioden.
Brynäs har 2-0 inför sista perioden.
Domarna bör stängas av.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Blå grottan: Ja att Brynäs vunnit 1 av 15 tredjeperioder oroar...oavgjort i sista räcker dock

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
{8399}:
spelet runt kassen och målvakternas situation ska granskas
SÄRSKILT DENNA SÄSSONG, förra säsongen hade det dömts mål och brynäs hade lett med 2-0 inför tredje perioden..

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Back: Låt oss hoppas att inte Brynäs gör en av sina ökända tredje perioder. Hittar man en väg att vinna eller förlora?

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Jag håller med, det ser riktigt ok ut idag. Kan vi nolla Frölunda tro? Det är min känsla.

Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
brynäs08: Gott så. Jag släpper det bortdömda målet helt nu, ber om ursäkt om jag varit arg i tonen mot någon. Låt oss stänga ned Frölunda i tredje nu :-)

« · 2001710 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)