« Föregående · 2001773 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Det här trodde jag inte. Underbar 3-poängare. Jag har aldrig tvivlat på truppen, men jag har tvivlat på Sundquist. Kanske är det mig själv jag ska ifrågasätta? Kanske är det här inledningen på en ny storhetstid?
+ 2
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Ingen kan väl tro att vi är speciellt bra med tanke på säsongsinledningen
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Tänk att vi med ett så usel trupp och värdelös tränare ändå kan slå seriens bästa lag och på papperet bästa trupp! Och tänk att vi nu är på slutspelsplats trots allt.
Vill också passa på att hylla Mannberg som genom åren fått mycket kritik (även av mig) men som hittills varit riktigt bra i nästan varje match.
Vill också passa på att hylla Mannberg som genom åren fått mycket kritik (även av mig) men som hittills varit riktigt bra i nästan varje match.
+ 17
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Hoppas nu att Brynäs IF inte ser sig som världsmästare för det måste ageras under uppehållet, spets måste in på backsidan och forwardsidan! Tyvärr så lär Sundqvist få fortsatt förtroende... som sagt denna vinsten räddade helgen!
+ 2
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Mattson: Är en anl att kameran fokuserar på Rönnberg många ggr under en match ..
Härligt med en mycket överraskande seger å 3 pinnar . Faktum kvarstår . MS måste bort å förstärkningar in .
Vad är skälet till att dom kan slå Frölunda 2 av 2 ggr men inte vinna över bottenkollegor . Inställningen?
Härligt med en mycket överraskande seger å 3 pinnar . Faktum kvarstår . MS måste bort å förstärkningar in .
Vad är skälet till att dom kan slå Frölunda 2 av 2 ggr men inte vinna över bottenkollegor . Inställningen?
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Härlig seger!
Ser fram emot ett längre uppehåll där vi kan sitta lugnt och lägga upp planen för hur vi ska agera i slutspelet!
Ser fram emot ett längre uppehåll där vi kan sitta lugnt och lägga upp planen för hur vi ska agera i slutspelet!
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Mattson: 13-6 i skott till oss i tredje. Tycker vi var det bättre laget andra halvan av matchen
+ 8
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Brynäsgubbe: Brynäs vinner matchen, vinner skotten. Rönnberg säger att Frölunda dominerade. Mer osympatisk motståndartränare finns inte.
+ 11
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Brynäsgubbe: Problemet är bortaspelare helt klart, ska vi köra igelkotten borta tro?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Förlorar mot Oskarshamn men vinner mot Frölunda. 😂
En riktig krigarinsats. Idag var första matchen jag såg en TENDENS på förbättring i PP. Man har spelare bakom förlängd mållinje som skapar förvirring hos Frölunda. Aningen mer driv mot mål. PK var riktigt tätt, möjligen lite stillastående för min smak.
HAHA och Roger Rönnbär gråter ut i TV som vanligt.
En riktig krigarinsats. Idag var första matchen jag såg en TENDENS på förbättring i PP. Man har spelare bakom förlängd mållinje som skapar förvirring hos Frölunda. Aningen mer driv mot mål. PK var riktigt tätt, möjligen lite stillastående för min smak.
HAHA och Roger Rönnbär gråter ut i TV som vanligt.
+ 14
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Vilka jävla pissdomare.
Sååå skönt iaf!
Skål och ha en trevlig lördag!
Sååå skönt iaf!
Skål och ha en trevlig lördag!
+ 3
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Qvarre: snyggt
Detta visste vi jag iofs redan innan matchen som jag skrev tidigare, ni har nyckeln till att slå Frölunda det har ni visat.
Se till att behåll MS och bygg vidare på detta nu, lita på era yrkeskunniga anställda på kansliet
Happy Halloween på er
Här är det snart nedsläpp mot mästa mästarna
Detta visste vi jag iofs redan innan matchen som jag skrev tidigare, ni har nyckeln till att slå Frölunda det har ni visat.
Se till att behåll MS och bygg vidare på detta nu, lita på era yrkeskunniga anställda på kansliet
Happy Halloween på er
Här är det snart nedsläpp mot mästa mästarna
+ 6
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Forsberg 1978: Bättre spel i BP och PP än tidigare ligger till grund för denna seger!
+ 4
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Så jäkla skön seger. Tycker allihop ska ha beröm idag. Synd att vi inte klarar av att hålla den nivå oftare.
+ 1
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: Vinst trots årtusendets tydligaste bortadomare, underbart!
+ 14
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Huge: Det måste ringas på det här också. Rubin kanske blev störd i någon sekvens tidigare i matchen
+ 6
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic: HAHAHAHA....
Rubin fastnar med spaden i skridskon, drar nästan omkull vår gubbe i försöket att komma loss.
En tvåa på Rubin för tripping mer korrekt.
Om inte, klubban fastnar i skridskon UTANFÖR målområdet när vår gubbe också är utanför? Vad säger regeln i det läget?
Rubin fastnar med spaden i skridskon, drar nästan omkull vår gubbe i försöket att komma loss.
En tvåa på Rubin för tripping mer korrekt.
Om inte, klubban fastnar i skridskon UTANFÖR målområdet när vår gubbe också är utanför? Vad säger regeln i det läget?
+ 11
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Det är tur att man inte spelar hockey längre, hade dragit klubban i huvudet på domaren.
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Målvakten sträcker ut klubban mot Sigalet, Sigalet ramlar, Brynäs gör mål. Bortdömt?
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Zappaholic Lite läskigt det här. När Leksand gjorde 1-2 i sin match, så gjorde Brynäs 2-1 nästan samtidigt. Guess what? Leksand gjorde 1-3 och samtidigt gjorde Brynäs 3-1 🏒
Sv: Brynäs - Frölunda i ERP
Men ÄRLIGT talat, kan ju fan lika väl va tripping på Sigalet och två minuter för Rubin???
+ 3
« Föregående · 2001773 · Nästa »