« Föregående · 2041464 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Blixt1980: Är man ett lag i nedre regionerna så blir man oftast förfördelad.
Sv: A proposito de nada
Steken84: Ta det där i privata meddelanden, här är det matchen vi diskuterar just nu.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bradberry: och varför kan inte matchstraff kollas med videorummwt innan de verkställs??
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Kom du ihåg hur du varit inne i modoboken och provocerat när det gäller domarinsatserna.
Det är 20 ggr värre i denna bok.
Ironiska inlägg från dig eftersom du reagerar likadant själv. Om inte värre.
Kom du ihåg hur du varit inne i modoboken och provocerat när det gäller domarinsatserna.
Det är 20 ggr värre i denna bok.
Ironiska inlägg från dig eftersom du reagerar likadant själv. Om inte värre.
Sv: A proposito de nada
bradberry: Det är helt sjukt att det där är ett matchstraff. Kan va det sämsta jag någonsin sett bedömningsmässigt.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ser match sporadiskt. Brynäs blir bortdömda. Matchstraffet på Scott? Känns som ett skämt. Hade motvilligt accepterat en tvåa för interference men matchstraff? Årets kalkon! Domarkåren i Sverige? Vad är det för nötter...?
+ 9
Sv: A proposito de nada
Hur jävla bedrövligt kan ett boxplay vara, oavsett domarinsats så är 4 BP-mål så jävla patetiskt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: varför gör de idiot grejer? Varför får Sören fortsätta dömma? Han är en idiot
+ 3
Sv: A proposito de nada
JanT: har Ni inte fattat Brynäs spelar just nu slutspelshockey, domarna är kvar lunken, i slutspel är nivån något annat!!!!
Sv: A proposito de nada
Steken84: Det är matchstraffet som vänder matchen. Vad fan ska du in här och dryga dig just vid det här tillfället.
Ta dina kommentarer och återvända till HA. Där hör du hemma. Jävla sopa.
Ta dina kommentarer och återvända till HA. Där hör du hemma. Jävla sopa.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: på tiden att båset reagerar på denna satans Persson. Han ska för fan försvinna som domare .
+ 3
Sv: A proposito de nada
Thias30: Det är ett under att vi ligger under med bara ett mål med tanken på hur domarna behandlat oss.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Inte är det lätt när man spelar mot ett lag med 9 man på plan exklusive målvakt, räkna även med kommentatorn så inser man att det inte är så jävla enkelt att spela i Jerusalem
YES ND!
YES ND!
Sv: A proposito de nada
Lindström: Det har ju sett ut så hela säsongen, att det ska kladdas med pucken så den blir kvar i egen zon. Måste vara bättre att skicka den direkt till icing
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Detta är ju sjukt irriterande. HV behöver inte skapa någonting. Det gör domarna åt dem.
Granskas inte såna här insatser?
Som lök på laxen står domaren och läxar upp Ove.
Granskas inte såna här insatser?
Som lök på laxen står domaren och läxar upp Ove.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Nacksving och överfall av Andersen. Domarskandal att det blir utvisning. NOT!
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: det här är fan något av de sjukaste jag har upplevt på länge. Det är helt jävla sjukt.
Sv: A proposito de nada
Jävla inkompetenta Sigalet ska kladda med pucken istället för att bara spela ut den, 4-2
In och kör på deras målis nu 4-5 gånger NU
In och kör på deras målis nu 4-5 gånger NU
Sv: A proposito de nada
Hahahaha gå av isen Brynäs det är ingen idé detta är uppgjort innan, hur mycket pengar har HV lagt i Bibeln i domarrummet?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Stopp och belägg blir det 5 mot 3 för det där!!!!!!
Thörnberg bor ju i Jocke E hur fan kan de bara ta ut Andersén!!!
Thörnberg bor ju i Jocke E hur fan kan de bara ta ut Andersén!!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8975}: Skulle inte förvåna mog om Molin/Holmqvist säger: Vi åkte på många onödiga utvisningar... Då blir jag tokig
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8975}: 5 mot 3 när Törnberg kör in i Eriksson . Förklara för mig snälla .Hur mycke har domaren satsat
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: det är tur att man inte spelar längre. Man hade fan dragit en klubba över domaren
« Föregående · 2041464 · Nästa »
1 mål från poäng, inte omöjligt alls btw.