« Föregående · 2044135 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: nej det går tyvärr inte för du slutar klubben existera, jag kan leva med en sommar utan hockey men inte resten av livet
Sv: A proposito de nada
majk:
S.Ersson under M.Sundquist
5mot5 = 90,15%, totalt 88,95%
S.Ersson under O.Molin
5mot5 = 91,67%, totalt 90,38%
Sen har han även höjt sig med ca 0,7% vid skott från skottsektorn under Ove Molin.
Till 82,18%
På det så har Brynäs BP % på 73,25% över säsongen.
S.Ersson började säsongen lite osäkert, men har växt mer och mer i takt med förtroendet han har fått genom att stå många matcher i rad och slippa hattandet.
Tycker snarare det är Jocke Eriksson som man kanske ska vara lite besviken på denna säsong.
S.Ersson tror jag kommer att växa ut till en gigant, han har det i sig. 👍
S.Ersson under M.Sundquist
5mot5 = 90,15%, totalt 88,95%
S.Ersson under O.Molin
5mot5 = 91,67%, totalt 90,38%
Sen har han även höjt sig med ca 0,7% vid skott från skottsektorn under Ove Molin.
Till 82,18%
På det så har Brynäs BP % på 73,25% över säsongen.
S.Ersson började säsongen lite osäkert, men har växt mer och mer i takt med förtroendet han har fått genom att stå många matcher i rad och slippa hattandet.
Tycker snarare det är Jocke Eriksson som man kanske ska vara lite besviken på denna säsong.
S.Ersson tror jag kommer att växa ut till en gigant, han har det i sig. 👍
+ 8
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Det har han inte lyckats med på 3 säsonger.
Där har vi ett kontrakt som skulle rivits för länge sen.
Där har vi ett kontrakt som skulle rivits för länge sen.
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Blomqvist som inte lyckas stoppa pucken helt, gör så dem kommer in i zonen
+ 3
Sv: A proposito de nada
Danielssons markeringsspel i den här matchen är tillräckligt för att avsluta kontraktet.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Årets dyrast flopp: 56
Gliiiider omkring lite lagomt och myset med SM Guld bilder i luren..
Gliiiider omkring lite lagomt och myset med SM Guld bilder i luren..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: Go Tigers!! Det här släpper vi aldrig. Inte en chans. Omöjligt. Förläng kontrakten nu!
Sv: A proposito de nada
{8992}: Haha. Men Ingman har sett bra ut åtmonstone en del matcher jag sett. Men Gunderson blev verkligen ett för tungt tapp.
Vi är i samma situation nu när Hultström försvinner.
Vi är i samma situation nu när Hultström försvinner.
+ 1
Sv: A proposito de nada
majk:
Vadå vem är det. Vi har ju Lindelöf. Även nästa år. Kinnvall går ju till NHL. Det hade varit för jävla segt om han bara varit hos oss 1 säsong.
Nej Linde blir första PP back nästa år. Han är ju trots allt en topp 4 back
Vadå vem är det. Vi har ju Lindelöf. Även nästa år. Kinnvall går ju till NHL. Det hade varit för jävla segt om han bara varit hos oss 1 säsong.
Nej Linde blir första PP back nästa år. Han är ju trots allt en topp 4 back
+ 1
Sv: A proposito de nada
majk: Och där gjorde den backen som ni bommade mål i den match jag följer. Kinnvall alltså.
+ 2
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Möjligt, men smådryga kommentarer i en totalt ointressant match ska inte gå obemärkt förbi.
Kvitterat nu.
Kvitterat nu.
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Ja där kan ni få in en billigare målvakt och lägga pengar på den välbehövliga och dyra offensiva backen ni saknat i år.
+ 2
Sv: A proposito de nada
John Persson är alltså sjukt seg och kass.. liknar ju Janne Hautonen. Trist! För där hade jag mycket större förväntningar. Med facit i hand så var ju Forslund bättre. Och en spelare för dagens ishockey. Persson är mer en 90tals spelare. Sjukt att mormor skrev kontrakt över nästa år också. Inte fan har man stora förhoppningar på kommande silly.
Att kedjan med Alcén-Blomqvist-Rohdin fått trampa vatten hela säsongen istället för junisarna blev kostsamt!
Att kedjan med Alcén-Blomqvist-Rohdin fått trampa vatten hela säsongen istället för junisarna blev kostsamt!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäs tar time out efter 1:36 i 3:e perioden hemma mot Leksand, säger en hel del om denna misär till förening!
+ 2
Sv: A proposito de nada
majk: Japp håller helt med. Framförallt är Jocke en besvikelse då jag ändå tyckte han var rätt bra första säsongen. Skönt att det dyra kontraktet ändå löper ut nu.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8992}: Förklara gärna hur du tänker nu?
Är det samma tankebanor som när du tänker gå ut på stan och smäda Dackell?
Är det samma tankebanor som när du tänker gå ut på stan och smäda Dackell?
+ 5
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Kul och se att tillväxten är god hos båda lagen.
Heineman blir väldigt spännande att följa framöver
Kul och se att tillväxten är god hos båda lagen.
Heineman blir väldigt spännande att följa framöver
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Givetvis och från honom kanske man inte ska förvänta sig så mycket heller egentligen. Hajpen blev väl orimligt hög innan säsong. Egentligen värre att en dyr målvakt som Jocke Eriksson inte kan prestera bättre. Men blir tungt när ingen målvakt presterar tillräckligt bra siffror samtidigt som man släpper till väldigt mycket farliga skott.
« Föregående · 2044135 · Nästa »