« Föregående · 2136997 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
LKV: Verkligen. Vi har inte många minuter i offensiv zon och ändå två mål. Flyttar vi upp ännu mer blir det dubbelt. ?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Supportern: Vi behöver ta det lite mer lugnt med förstapasset i egen zon. Nu blir det lite panikartat och slänger iväg i blindo. Håll i vänd hem istället för bara kasta längs sarg
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ser riktigt osynkat och lojt ut i anfallen! Man får vara mer än nöjd med 2-2, det finns hopp.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vi möter det bästa motståndet på länge. Frölunda riktigt tunga i anfallszon...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det har de, inte sämre eller bättre än någon annan tycker jag. Sallinen-femman har ju varit helt bedrövliga. inne på båda målen dessutom. Sen lämnar vårt backspel en hel del att önska. Framförallt offensivt.
Sv: A proposito de nada
Deschenau verkar ha fått en reaktion nu.
Hopplöst dålig idag. Hoppas på en omvänd jinx...
Hopplöst dålig idag. Hoppas på en omvänd jinx...
Sv: A proposito de nada
Har Harper och Palves lina ens varit inne i anfallszon? Sen är Gunler en otroligt stor besvikelse, totalt osynlig!
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8975}: som vanligt ser det ut som skit, börjar seriöst tröttna, övar man inte passningar till varandra?
Sv: A proposito de nada
Jag förstår inte vad laget vill i egen zon. vi är helt borta framför eget mål och vi bjuder in alla lagen till farliga ytor. borde vi inte vara super noga på att vara täta?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Bara du kan se det bländande spelet brynäs presterar...
Ser minst sagt förjävligt ut om stänger av text teven och slår på matchen ser även du det.
Ser minst sagt förjävligt ut om stänger av text teven och slår på matchen ser även du det.
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Ja, inte alls börjat bra. Visst vi släpper in skyttarna för tok för nära och rent fällt. men han behöver ändå ta minst en av dem.
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Tycker att Björk ska skolas om till forward, han är livsfarlig i egen zon
Sv: A proposito de nada
Supportern: Yes, sa det :)
Nu får vi se hur vi kan hålla uppe spelet... suck. 2-2. och sallinen kedjan inne igen.
Ersson har tyvärr inte börjat matchen så bra som han behöver.
Nu får vi se hur vi kan hålla uppe spelet... suck. 2-2. och sallinen kedjan inne igen.
Ersson har tyvärr inte börjat matchen så bra som han behöver.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Säger det igen. Björk har potential att spela i bättre liga än SHL, han har mörka fläckar som behöver förbättras men jag gillar verkligen honom.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Haha...
Gnällkärringsligan är som vanligt igång från start.
Såååja!! 1-2 helt plötsligt...👊😀
Gnällkärringsligan är som vanligt igång från start.
Såååja!! 1-2 helt plötsligt...👊😀
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Game over som sagt...tur att spelarna inte tänker som du😂😂
+ 7
Sv: A proposito de nada
Mattson: Ser tufft ut, inte många närkamper vi vinner. Många bara stirrar på pucken.
Sv: A proposito de nada
bradberry: Exakt, kunde lika gärna haft en kon som markerar Elliot i det läget...
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: ”hoppas dom kör över sigalet istället”
- Av vilken anledning ska dom köra över Sigalet...?
Töntig kommentar...
- Av vilken anledning ska dom köra över Sigalet...?
Töntig kommentar...
+ 4
Sv: A proposito de nada
Supportern: Helt ren i slottet i Brynäs zon. Försvarsspelet måste PA göra nåt åt.
Sv: A proposito de nada
Undrar när Brynäs ska inför kampövningar på träningarna, ser chockade ut varje gång det blir en närkamp....
Sen bedrövligt passningsspel för 62262718 matchen i rad.
Sen bedrövligt passningsspel för 62262718 matchen i rad.
Sv: A proposito de nada
Deschenau stirrar puck. Ingen koll på vart motståndaren befinner sig. Han har inte sin styrka i försvarszon...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Alfred : hoppas dom kör över sigalet istället men som sagt 1 bra start man är ju nöjd med 1 poäng på förhand
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Han gör väl ett hattrick och tacklar sönder två brynäsare ikväll....
« Föregående · 2136997 · Nästa »