« Föregående · 2137055 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Inte ofta man känner behov av Timeout efter mål framåt men nu skulle det vara befogat...
Sv: A proposito de nada
bradberry: Vi är ganska så bra i anfallszonen. Synd att vi är där så sällan.
Mål ksn vi fortfarande göra.
Mål ksn vi fortfarande göra.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Vår fystränare borde få gå. Skiter fullständigt om han är "bäst i Sverige", det här laget orkar bevisligen inte. Det är så uppenbart.
Sv: A proposito de nada
Vi är plågsamt dåliga! Måste ju vara roligt att spela forward i Brynäs, eller inte.
Sjukt förbannad att mitt bet på Frölunda inte hann gå igenom innan 2-2.
Sjukt förbannad att mitt bet på Frölunda inte hann gå igenom innan 2-2.
Sv: A proposito de nada
Totalt utspelade, fullständigt förnedrade, att det bara står 3-2 är ett under....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: ”töntig kommentar han är väl inte sämre än nån annan”
Jag kommenterade hans ointresse och nonchalans. ”Inte sämre än nån annan” Du har jävligt märkliga kommentarer...
Jag kommenterade hans ointresse och nonchalans. ”Inte sämre än nån annan” Du har jävligt märkliga kommentarer...
Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever:
Frölunda verkar ha lagt mer tid på segling, starbåtarna ska i sjön...
Frölunda verkar ha lagt mer tid på segling, starbåtarna ska i sjön...
Sv: A proposito de nada
Helt överkörda i all moment, PINSAMT att vara så totalt underlägsna fysiskt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Skit i att värva någon mer spelare Brynäs.
Spelar ingen roll vad vi värvar så länge vi inte har nåt grundspel.
Börjar fundera att största felet med laget är ledarna i båset.
Spelar ingen roll vad vi värvar så länge vi inte har nåt grundspel.
Börjar fundera att största felet med laget är ledarna i båset.
+ 3
Sv: A proposito de nada
lapad: Det är så här våra andraperioder brukar se ut. Sällan två passningar i rad som sitter, nercheckade i egen zon
Sv: A proposito de nada
lapad: Får man byta halva laget vid TO?
Har aldrig sett en så stor skillnad mellan botten och toppen av SHL sedan Väsbys dagar.
Har aldrig sett en så stor skillnad mellan botten och toppen av SHL sedan Väsbys dagar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Vi ledde iaf i typ 2 minuter.
Oroande att LHC fått upp farten så mycket. Snart har vi inte så många fler "plank".
Oroande att LHC fått upp farten så mycket. Snart har vi inte så många fler "plank".
Sv: A proposito de nada
lapad: Fast med mjuk så kommenterar jag en specifik egenskap. Inte hans kompetens som ishockeyspelare. Jag menar motsatsen till hård. Tror inte det var det enskilt som gjorde att LHC skickade honom...
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : För vilken match i ordningen? Har aldrig sett en brynäsupplaga vara så utspelade i så många matcher som denna säsong.
+ 3
Sv: A proposito de nada
lapad: Bänka Deschenau! Fy fan va dålig han är. Ser så där sjukt jävla ointresserad ut. Går inte in i situationerna för fem öre. Blir så jävla förbannad på sånt. Sopa!
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Du har noterat att vi är ett bottenlag? Vad fan förväntar du dig egentligen??
Det är så här bra vi är. När ska det sjunka in?
Det är så här bra vi är. När ska det sjunka in?
Sv: A proposito de nada
Supportern: Joel får självfallet slå på liggande spelare flera ggr.
Sen står hsn och klagar på domaren från båset...jävla nolla.
Sen står hsn och klagar på domaren från båset...jävla nolla.
+ 7
Sv: A proposito de nada
vi blir mer tillbaka tryckta. men tycker vi försvarar vår box bättre än i första. tycker ändå det är så här vi ska spela och satsa på kontringar.
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Det är en hel galen skillnad i tempo mellan lagen. HA lagen är snabbare än oss.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Dags för Harper att vakna, åker runt och fyller år. Vill han inte vara med så sätt han på läktaren.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tycker PA matchar laget väldigt konstigt,varför envisas han med Björk och Hedberg ihop,dom 2 svagaste backarna defensivt i samma backpar,kanske dax att prova sätta in gunler med Desch och sallinen då kvist inte får mycket uträttat där förutom att trampa luft.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Frölunda gör alltså reklam på Cmore. Har dom problem att göra av med alla pengar?
Sv: A proposito de nada
munkas: vill de verkligen spela? Börjar allvarligt fundera på om det inte enbart går ut på att försöka förhindra motståndarna att spela.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja, det är fortfarande en stor gåta hur Brynäs vill spela..
Eller så är bara laget helt enkelt för dåligt. Vet faktiskt inte.
Eller så är bara laget helt enkelt för dåligt. Vet faktiskt inte.
+ 1
« Föregående · 2137055 · Nästa »