« Föregående · 2137168 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Spelade Frölunda@-1,5 till 2,05ggr pengarna. Sen spelade jag även Frölunda till 1,75 vid 2-2. Sjukt enkla pengar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: Precis, Nyberg som ligger i hörnet får rusa in och göra jobbet. Skämskudde på övriga i situationen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{7981}: Brynäs har aldrig kört så hårt som inför denna säsong, då förstår man varför grabbarna är slitna 😁
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nä mina damer och herrar detta kommer tyvärr sluta med kval och förmodligen spel i HA nästa säsong, finns inte något som tyder på att vi ska klara detta!
Mår psykiskt dåligt av tanken på att detta är sista gången vi ser Brynäs i SHL på många många år om klubben ens kommer att existera efter denna säsong?
Mår psykiskt dåligt av tanken på att detta är sista gången vi ser Brynäs i SHL på många många år om klubben ens kommer att existera efter denna säsong?
Sv: A proposito de nada
Snyggt att Brynäsaren längst från pucken får stå upp för Ersson.
Säger en del om moralen i laget.
Säger en del om moralen i laget.
Sv: A proposito de nada
{8975}: Kan ingen bara proppa nian när han får stå och slå mot Erssons benskydd. Det är värt två minuter. Minst.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : de kan inte fortsätt släppa så många skott mot sig! -> många mål bakåt. Bara när Ersson står på huvudet detta funkar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8975}: 4-3 målet missbedömer killen helt fel.. Magisk i offensiv zon, katastrof i defensiv
Sv: A proposito de nada
{8399}: I konkurrens med senaste Leksandsmatchen och jag är rädd att det kommer fler mindre bra insatser..
Vi ser väldigt trötta ut och det finns det ju orsaker till..
Vi ser väldigt trötta ut och det finns det ju orsaker till..
Sv: A proposito de nada
{8399}: Oskar borta var sämre.
Tycker synd om Ersson. 5,5,5,6 nu i baken de senaste matcherna för honom
Tycker synd om Ersson. 5,5,5,6 nu i baken de senaste matcherna för honom
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: För dåligt av PA att köra slut på Björk redan efter 40 min, sen Mannbergs bjudning nu vid 6-3.. Skämmes tamefan, Ersson skulle kliva av och be som dra.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mattson: Frölundas forwards struntar helt i pucken när de checkar. Alltid kropp och pucken sen.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Bara lat som vanligt, de som vill förlänga med 88:an bör nog söka läkare.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}:
tycker lulebulan har rätt när han säger att Frölunda är ett bottenlag
tycker lulebulan har rätt när han säger att Frölunda är ett bottenlag
Sv: A proposito de nada
{8975}: kommer inte bli några. Vi är alldeles för mjuka. Tappar alla närkamper. Vila Ersson nu
Sv: A proposito de nada
Att se 7 & 62 försöka spela i egen zon får en att inse hur illa PA matchar laget.
44 skott mot Ersson efter 51 minuter säger en del..
44 skott mot Ersson efter 51 minuter säger en del..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Det va en klantig passning av Pilö på målet men vad fan gör Andersen,varför ska han upp och stöta där som sista man framför mål,vem är back coach i detta lag ? Är det honken?
Sv: A proposito de nada
Det skiljer mer mellan dessa båda lag än vad jag tror det skulle göra om Brynäs mötte ett mittenlag i HA. Det är segt, tempofattigt, initiativlöst, slarvigt, nonchalant, ostrukturerat... Vi har många skador... Vi matchar mycket.... Slitna och stukade... Hur fan ska detta sluta...?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pilö bjöd på sista målet men trots det är han bäste back. Och han platsar inte i Örebro. Säger en del om lagbygget.
+ 5
Sv: A proposito de nada
vi behöver en backup till Ersson och det är snabbt... Han måste ju få möjligheten att vila någon match, hur ska det gå onsdag-torsdag när vi möter Luleå två dagar på raken ska han spela bägge...
Sv: A proposito de nada
Så fem raka matcher där vi släppt in minst 5 mål... 25 mål i baken på 5 matcher. Sedan är inte spelet vi har mycket att hurra för de sista matcherna.
Sv: A proposito de nada
Huge: den dagen du inte skyller på otur..felstuds..ett missat friläge..dåliga domare..osv..
Sv: A proposito de nada
{8399}: Absolut,men ser det ut så här i matcherna har jag svårt och tro vi klarar oss från kval,tyvärr.
Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Dessutom har #88 mer istid än #21 och #44, som är +1.
Kan vi få se lite mer av dem i tredje tack.
Kan vi få se lite mer av dem i tredje tack.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Gunler producerar poäng,det gör inte kvist ganska enkelt...
+ 1
« Föregående · 2137168 · Nästa »