« Föregående · 2140511 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Känner såhär, bara vi kan komma ur denna dag och gå ut starkare på lördag, det är då de viktiga matcherna. 3 nästa är Malmö, hv, Malmö. Otroligt viktiga matcher. Bottenkollegorna tappar poäng idag så är det ”lugnt”. Nya tag och förhoppningsvis lite skadade spelare som kommer tillbaka
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det kommer inte komma nån tillräcklig energi efter honom heller, det som är problemet,
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Vem f-n orkar bry sig.....Men man kanske ska lägga ett bet - 42 gånger pengarna vid vinst!
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Ja, Luleå känns bra mycket spetsigare när de anfaller. Brynäsarna kommer flackande som en stor blöt hemorrojd utan minsta tanke.
+ 5
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag blir ärligt provocerad av dina jävla inlägg i sånna här lägen!
+ 5
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
Inte mycket att glädjas över nu
Goda råd är dyra . Enda positiva är väl att de inte tar in publik på matcherna , så man slipper se skiten live
Inte mycket att glädjas över nu
Goda råd är dyra . Enda positiva är väl att de inte tar in publik på matcherna , så man slipper se skiten live
Sv: A proposito de nada
Orkar inte ens bli irriterad längre. Allting känns bara så hopplöst. Vi kan sparka tränare hit, värva spelare dit, det kommer se risigt ut vad vi än gör känns det som. Vet inte vad jag ska mig till.
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Bra av domaren att lyckas blåsa av när pucken tydligt är lös och zebran är en meter från situationen...
Noll känsla för spelet.
Noll känsla för spelet.
Sv: A proposito de nada
{8975}: eller när Sjödin var tränare och Dackell inte tyckte spelet dög för Brynäs.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vi har en del skott etc men tycker vi känns iskalla ändå. Som att vi inte tror på det och bara hafsar iväg skotten.
Sv: A proposito de nada
{8975}: Jag hade gärna bytt bort honom. Till för inget annat än negativitet känns det som.
Ersson.. ja en bättre målvakt hade ju också varit bra.
Ersson.. ja en bättre målvakt hade ju också varit bra.
Sv: A proposito de nada
lapad: Tycker faktiskt att PA ska bort nu...Detta går inte...Vi får ingen energi av nya spelare osv...måste få in syre...
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jag tänkte precis skriva att visst känns det som att vi inte pressar lika frenetiskt, samt att vi försöker komma till snabbare avslut. Men vi måste även börja spela längs sargerna. går inte att spela in i mitten i detta läge.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Nu är det natti natti. PA kommer antagligen tycka att vi gjorde en godkänd insats idag
Sv: A proposito de nada
{8399}: Aldrig smart med efterslängar, det är så lätt att se för domarna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja Desch utv är solklar. Han blir irriterad och gör en eftersläng mot skridskorna med klubban. Träffar Hållander och en tvåa är solklar. MEN som sagt - lite svårt att se första situationen på den reprisen som fanns, men det lilla man såg, så såg det ut som att Hållander bara håller sin kurs.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Har iofs bara sett en repris på långt håll. Men Hållander håller sin kurs, Desch åker rakt in i honom. Desch får sluta stirra enbart puck.
Väldigt onödig tvåa.
Väldigt onödig tvåa.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bifbenny: Nej, det räcker med kompis fasoner. Hur många gånger har dom tränat laget/fått kicken? Skulle vi göra så skulle vi verkligen behöva skämmas...
Hela föreningen ligger på en clown nivå för närvarande
Hela föreningen ligger på en clown nivå för närvarande
+ 1
« Föregående · 2140511 · Nästa »