« Föregående · 2180189 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
{8399}: jobbigt nu . Sport fucking radion slutade sända innan övertiden hur fan är det möjligt .vet inget nu
+ 3
Sv: A proposito de nada
Mattson: Nu sitter den där hästkusken och begär anmälan på Gunler till DIFiplinnämnden. Jämn kamp det här... 🙄
+ 4
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja där ser man inte gunler mer, kanske är pest och kolera vad vet jag
Sv: A proposito de nada
Seriöst, även om vi spelar i HA så vet man inte ens om man vill ha kvar Rödin. Han är inte i närheten av det han varit. Varför går han inte bara in och skjuter där??
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rödin krånglar till alla lägen han har pucken och slarvar något oerhört.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{9233}: Montpetit tog pucken och gick själv haha.
Var ni inte bättre än så ska ni inte spela i SHL.
Troll
Var ni inte bättre än så ska ni inte spela i SHL.
Troll
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Fan vad jag vill vara på läktaren igen, det är fan livet, Brynäs IF på viktiga matcher eller Svenska fotbollslandslaget i stora matcher jag älskar det så jäkla mycket. Tänk att få vara i ERP med er en sån här kväll.
Fuck Covid
Fuck Covid
+ 2
Sv: A proposito de nada
Spela rätt spelare nu:
Björk - Bertilsson
Billins - Berglund
Hedberg ströbyten och Nyberg bänken.
Rödin - Scott - Molin
Descheneau - Sallinen - Pettersson
Harper - Ölund - Birgersson
Mannberg, Gunler och Palve får ta och nöta bänk.
Björk - Bertilsson
Billins - Berglund
Hedberg ströbyten och Nyberg bänken.
Rödin - Scott - Molin
Descheneau - Sallinen - Pettersson
Harper - Ölund - Birgersson
Mannberg, Gunler och Palve får ta och nöta bänk.
Sv: A proposito de nada
Hank81: Bra fråga! Man hoppas så mycket! Känslan efter den här matchen är att vi kommer förlora den här matchserien. Vi är så mentalt sköra så det är inte klokt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Herr D: helt sjukt, jag är så te skrockfull mågonstans men...ja, det känns nästan så
Sv: A proposito de nada
{9233}: var ingen offside, hans skridsko var precis utanför när han var i sargen, tyvärr,.. kollat reprisen om och om och det var ingen offside
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hockeyleksing: haha, lika kassa domare som när ni slog ut oss ur shl. Ni gick upp i SHL på världens tydligaste offside i förlängningen. Hörde inte många leksingar gnälla på domarna då..
Sv: A proposito de nada
Chanzone: varför ser man vidare, man vet ju att hv kommer vinna. Har vi vunnit nån förlängning...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Det såg rätt bra ut, ungefärligt, i andra men i tredje var det rent av kattskit rakt igenom.
Vi överlevde. Nu måste vi steppa upp annars förlorar vi.
Vi överlevde. Nu måste vi steppa upp annars förlorar vi.
Sv: A proposito de nada
Donjohn: Alltså, PA har ju lagt grunden till all skit. Det är klart vi inte kommer lyfta till nya höjder. Det handlar om att bli några procent bättre här och där.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Donjohn: Finns inte skuggan av en sportkeps att vi tar sudden. This is the beginning of the end... 😭
Sv: A proposito de nada
Hur än denna match slutar så tycker jag ser en förbättring jämfört med P.Andersson, sen skiter jag i om det är nymodernligheter eller beständigt. P.A hade inte gjort det bättre, tror jag. Älskar att Bom-Bom gör om i kedjorna och spelar de bästa. Saknar en matchcoach, det är vi inte bortskämda med. Skål bröder och systrar nu hoppas vi på det bästa....
+ 11
Sv: A proposito de nada
Hur man än vänder och vrider på det så har domaren blåst oss på vinsten. Trist.
+ 3
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: tycker också våra coacher har agerat på ett bra sätt. Dock vill jag inte se grunler i förlängningen, han har noll fysiskt spel
+ 2
Sv: A proposito de nada
Så tråkigt att se hur mycket Rödin gått ner sig. Han var fullständigt dominant för bara några säsonger sedan. Det hände något i varje byte. Nu är det slarv på slarv och mängder med konstiga beslut.
+ 2
« Föregående · 2180189 · Nästa »


