« Föregående · 2180253 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Kan det vara så att domarna anser att HV backen tar bort målburen medvetet? Och i så fall mål?
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Inte en enda brynässoelare som bidrar till flytten. Satan, det trodde jag aldrig!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jobbigt beslut.
Tycker inte att Hv-spelaren aktivt flyttar buren iom att han ramlar in i buren.
Däremot tycker jag inte att det ska vara mål heller. Lär inte heller bli något utvisning. Otroligt svårt beslut.
Tycker inte att Hv-spelaren aktivt flyttar buren iom att han ramlar in i buren.
Däremot tycker jag inte att det ska vara mål heller. Lär inte heller bli något utvisning. Otroligt svårt beslut.
Sv: A proposito de nada
Döms det bort så måste de bli PP. Strömberg i Hv flyttar buren utan hjälp av någon annan.
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: håller med är ju hv spelaren som flyttar målburen har han nå stake domaren dömer han mål.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: tror inte det blir mål. Men reglerna måste ändras när pucken går så pass "mitt i mål" och framförallt försvarande lag flyttar buren....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Ska vara en tvåa för flyttad målbur.
Nåt som domarna ändå inte kan ta i efterhand.
Dubbla käftsmällar..
Nåt som domarna ändå inte kan ta i efterhand.
Dubbla käftsmällar..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Borde bli utv då hv-spelaren flyttar målburen. Ersson flyttade ju buren mot Oskarshamn och åkte ut
Sv: A proposito de nada
Lindström: Bara HV spelarna som flyttar på buren! Solklart mål, men vi kommer bli rånade gånger 2 i kväll. Sedan sätter HV avgörande. God natt! Vi syns i HA nästa säsong 😭
+ 3
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: En av hockeyns sämsta regel är att spelet blir avblåst om målet flyttas. sjukt att det är en regel. är ju bara att "snubbla".
Sv: A proposito de nada
Vi har ju knappt kontroll över pucken i anfallszon och vår tid där är bara att åka in, hamna på utsidan och tappa den för att HV71 ska få tillbaka den och gå på anfall.
Sv: A proposito de nada
Hade kunnat betala en ganska stor summa för att hoppa fram ett par veckor i tiden och bara se hur fan allt slutar, leva sig igenom detta är inte kul någon jävla stans
+ 5
Sv: A proposito de nada
hilmer123: sitter i lastbilen I Norge å väntar på att någon av alla sportappar plingar för mål . Fy fan va jobbigt
+ 2
« Föregående · 2180253 · Nästa »