« Föregående · 2180344 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : hade inte hv spelaren gått in med en crosscheking så hade inte gunlers klubba gått så högt upp
+ 8
Sv: A proposito de nada
Silly: fy fan tydligen är TV inte så snabbt upp till Branäs (ja jag är i Branäs) såg att Zappaholic skrev att det var mål sedan tog det en evighet innan beskedet kom hit. Fan vad skönt
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Klart det spelar roll. HV- spelaren går ju in för att crosschecka också. Klart det varit skillnad om Gunler solklart siktat mot huvudet och HV-spelaren ej mött upp.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}: Vilken skillnad det måste vara att mötas av hans leende och få kommentarer än PA:s sura uppsyn.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: man kan ju inte som försvarande lag flytta målburen hur som helst när vi har målchans.
Sedan hade vi ett korrekt mål bortdömt så vi vann rättvist.
Tycker vi såg starka ut på slutet, hoppas vi kan avgöra tidigare i nästa
Sedan hade vi ett korrekt mål bortdömt så vi vann rättvist.
Tycker vi såg starka ut på slutet, hoppas vi kan avgöra tidigare i nästa
+ 3
Sv: A proposito de nada
Tycker HV var mycket bättre i 5 mot 5, tyvärr. Får väldig massa snurr på oss för Brynäs ska envisas med att stå stilla i egen zon hela tiden.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Scopulus: Nä det behövs inte för den var solklar. Även er kille ska ha en tvåa i samma situation för han crosscheckar också.
Två korrekt gjorda mål, men bara ett räknades.
Två korrekt gjorda mål, men bara ett räknades.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Korrekt mål tycker jag då Strömberg i HV försökte skalla bort målburen
+ 11
Sv: A proposito de nada
Scopulus: Eran spelare har T-rex armar därför får han Gunlers klubba på sig ?
+ 8
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Jo de godkänner målet för skottet är avlossat innan målburen är flyttad ur sin position.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: jodå, inte första gången man ser ett sånt mål egentligen, när jag tänker efter.
Lite synd det ska avgöras på en sån grej, man vill ha PANG mål och inga krusiduller. Kämpa på nu !
Lite synd det ska avgöras på en sån grej, man vill ha PANG mål och inga krusiduller. Kämpa på nu !
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: kan du fråga domarkompisen om crosscheckingen från Gunler borde vara utvisning också? 😁
Korrekt dömt mål även om jäkligt surt.
Aja, 0-1. Vi tar er på fredag!
Korrekt dömt mål även om jäkligt surt.
Aja, 0-1. Vi tar er på fredag!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Huge: Eeh? Hur skulle det se ut om man kunde flytta målburen så fort det var fara för mål? Domslutet baseras givetvis på att HorV spelarna helt opåverkade flyttar målburen när dom ligger risigt till. Har inget att göra med när skottet gick. Första korrekta domslutet den här säsongen för Brynäs. Hade dock dömts bort om dom inte dragit det kortet redan en gång denna match.
All heder till Ersson, Molin, Bombom och Nisse med svarta handskarna 😁
All heder till Ersson, Molin, Bombom och Nisse med svarta handskarna 😁
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zzz: vilket jävla genidrag av våra (nybörjar) tränare att sätta Molin i första och ge Gunler förtroende
+ 7
Sv: A proposito de nada
Men grattis till segern oavsett! Tycker ni var värda den sett till hela matchen!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Ni får tacka Molin för segern. Överlägset bäst idag! Förstår inte varför han varit bänkad tidigare under säsongen..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Rolba: Grattis! Viktig seger.
Men kommer ni att orka?
Några spelare loggade väldigt mycket tid.
HV gick runt på fler spelare.
Hoppas det inte går till 6 - 7 matcher ,Då kan det bli tungt!
Men kommer ni att orka?
Några spelare loggade väldigt mycket tid.
HV gick runt på fler spelare.
Hoppas det inte går till 6 - 7 matcher ,Då kan det bli tungt!
+ 6
Sv: A proposito de nada
Zzz: Borde göra, i alla fall. Annars är det fritt fram att flytta buren vid öppet mål.
+ 2
Sv: A proposito de nada
dempa: Då får du nog läsa regelboken lite bättre. Mål ska dömas om en försvarare flyttar målburen förutsatt att skottet avlossades innan målburen är ur sin position.
Det är den bedömningen domarna gjorde, gissar en domarkompis jag ringde snabbt.
Regel 98
Det är den bedömningen domarna gjorde, gissar en domarkompis jag ringde snabbt.
Regel 98
+ 2
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Känns inte som det spelar ngn roll. En crosschecking i ansiktet är lika ful oavsett.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tur att det tog slut i fjärde då är du bara halvfull när du vaknar imorgon!
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Gunler kan nog bli avstängd. Eller om det ska vara 2+10 eller nåt. Men det är såklart värre att ta bort ett helt regelriktigt mål.
+ 3
Sv: A proposito de nada
mattiask:
Fast han slänger sig fram som en Kamikazepilot. Utan hjälp från de svarta. Rätt beslut.
Fast han slänger sig fram som en Kamikazepilot. Utan hjälp från de svarta. Rätt beslut.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: grattis skönt att det finns någon rättvisa alla fall. Lycka till i resten av matcherna och tack för underhållningen 👍
+ 6
Sv: A proposito de nada
Seriöst Peter Andersson har coachat 100 år och han är utklassar av två blåbär, haha fett häftigt
+ 10
Sv: A proposito de nada
dempa: Den var riktigt ful. Måste bli en avstängning på Gunler. Den missen kan ha kostat HV segern.
+ 3
Sv: A proposito de nada
mattiask: Rimlig motivering: stolpen har inte lossnat helt från isploppen när pucken passerar mållinjen. Ser ingen annan förklaring.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Mattson: ja det blir spännande att se hur serien fortsätter nu. tar ni nästa är det grav fördel er! grattis till segern.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Domarna - Allt är förlåtet!
Rättvist med tanke på det bortdömda målet tidigare.
YEEEEEEES!!!!! Skål
Klart bättre 4:e period!
Rättvist med tanke på det bortdömda målet tidigare.
YEEEEEEES!!!!! Skål
Klart bättre 4:e period!
+ 8
Sv: A proposito de nada
Fan va det plinga här i hytten . Å åt rätt håll . Då kan man sova gott i natt . Taaaaack som faaaan
+ 5
Sv: A proposito de nada
Jävlar vad den satt långt inne, gubbar. Viktigt med en bra start. Både bra och dåligt idag, men allt handlar ju om resultat nu.
+ 3
« Föregående · 2180344 · Nästa »