« Föregående · 2423823 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Manner borde fatta att det är grubblerier hos Limpan nu som kan göra fler insläppta.
Byt målvakt
Borde vara Honkens call men han är väl kanske inte ens på plats på hemmais?
Byt målvakt
Borde vara Honkens call men han är väl kanske inte ens på plats på hemmais?
Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Dags att Manner markerar nu..Byt ut!! Varenda tränare i SHL hade bytt. Fel mot laget. Fel mot Anders fel mot..oss fans..Markera och agera Manner
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chanzone: fin räddnings procent på 57% iallafall. Det är ju bättre än 0% iallafall
Sv: A proposito de nada
Kossila och Soumela. Varför hade inte Manner koll på dom? Brynäs hade varit ett topplag med nån av dom.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäs får nog rikta in sig på att spela resten av
matchen i anfallszon för i egen zon ska man då inte befinna sig ikväll.
matchen i anfallszon för i egen zon ska man då inte befinna sig ikväll.
+ 2
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Det går inte att vinna matcher med en målis som släpper tre mål på sju skott. Det är alldeles för låg nivå på Lindbäck tyvärr. Varför är Åman så mycket stabilare på andra sidan planen? Tur?
Knappast…
Knappast…
+ 6
Sv: A proposito de nada
Thellen: Och vilka kunskaper om hockey har du, förutom att du åkt på någon insjöis i läderskridskor?
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Näe, skapligt med 50% räddningsprocent efter 25 minuter spelade.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{9684}: Det måste vara någon skum deal i kontraktet med Lindbäck. Vad han än gör så blir han inte utbytt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Känns som det är stabila domare som tar rätt beslut för en gångs skull. (Än så länge)
+ 1
Sv: A proposito de nada
J-S: Meningslöst att förklara för dom som inte kan hockey. Och dom är jävligt många härinne…
+ 1
Sv: A proposito de nada
Är jag ute och cyklar eller, men kollar man Lindbäcks statistik senast 10 åren så har han knappt stått nånting alls?
Sv: A proposito de nada
munkas: Ät en vanilj munk så kommer du må bättre, Jag har sagt vad jag tycker om Lindbäck , första målet en cirkus konst andra målet skymd dessutom inget att göra halva matchen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
munkas:
Han skulle med glädje stå och klappa /hoppa takten borta mot div 3 Hille Åbygeby iförd Lovikavantar
Han skulle med glädje stå och klappa /hoppa takten borta mot div 3 Hille Åbygeby iförd Lovikavantar
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Vi spelar riktigt bra med ett undantag. Känns som att Lindbäck kan släppa in vadsomhelst..
+ 1
« Föregående · 2423823 · Nästa »