« Föregående · 2428700 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Vad förväntar du dig att Larsson ska göra i det läget? Pucken studsar från Karhunens benskydd direkt på Roselli Olsen och in i mål. Nog för att vi förväntar oss mycket av Larsson, men den reaktionsförmågan som hade behövts där för att göra något åt målet kan vi inte kräva av honom.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Om vi inte hade förlorat 158 av de senaste 160 matcherna så hade man vågat hoppats men nu blir det förlust.
Sv: A proposito de nada
Ett flytmål, men inte oförtjänt totalt sett. Men som ni andra säger, vi måste fortsätta spela också. Våga.
Sv: A proposito de nada
Vad är det med Scandinavium och SKITMÅL?!
Var precis likadant senast när Lasch gjorde två mål genom Brynäsare. Helt otroligt!
Var precis likadant senast när Lasch gjorde två mål genom Brynäsare. Helt otroligt!
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jävla tur dom har. Snart får väl Frölunda ytterligare en utv med sig ungefär som Vargentina i VM med sina jävla straffar
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: tyvärr har vi backar som har förtvivlat svårt att dels få ut puckar o slå en passning på bladet
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Brynäs vågar ju inte spela. Slå icing i 20 minuter var planen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vilket jävla tjat om den där jävla Borgman.
Larsson står och sover. Ingen vidare match idag.
Larsson står och sover. Ingen vidare match idag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Blåser de på dom far dom som Björklöven från Umeå!!!!!! Hihihi!!!!!!
Sv: A proposito de nada
Rödin, palve och Olsen bara byta ut asap. Ut med det gamla in med det nya
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Aha okej men han kommer nog göra sitt de va därför jag inte såg honom!! Tackarrrrrr!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Charliejfz:vet du vad jag länge trott och sagt?
Att Karhu är en väldigt duktig målvakt som jag velat haft hit igen sen den dagen han lämnade.
Har redan nu visat sig vara en bättre målvakt för Shl spel 2022!
Sanny som tipsade Alcén om Johannesson... så det är han som ska ha Cred 😉
Sen fattar jag inte snacket från en viss medlem att spela in Lindstein som extra back (7e back)??!!
Vad är det för jävla matchning?! Haha
Han är redan nu bättre än Hedberg, Bergman och Niemelä!
Ska ha plats bland dom 6 när även Sklenička och Kinnvall är med igen. Allt annat är parodi.
Han är ruggigt bra för att ha så lite shl speltid och rutin.
Sån kyla och bra pass samt fint spelsinne när han ska kliva eller ta hemåt.
Att Karhu är en väldigt duktig målvakt som jag velat haft hit igen sen den dagen han lämnade.
Har redan nu visat sig vara en bättre målvakt för Shl spel 2022!
Sanny som tipsade Alcén om Johannesson... så det är han som ska ha Cred 😉
Sen fattar jag inte snacket från en viss medlem att spela in Lindstein som extra back (7e back)??!!
Vad är det för jävla matchning?! Haha
Han är redan nu bättre än Hedberg, Bergman och Niemelä!
Ska ha plats bland dom 6 när även Sklenička och Kinnvall är med igen. Allt annat är parodi.
Han är ruggigt bra för att ha så lite shl speltid och rutin.
Sån kyla och bra pass samt fint spelsinne när han ska kliva eller ta hemåt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Back: kom igen nu, Scott Kinnvall Sklenica borta, Karuhonen i målet, 1 insläppt efter 2 perioder, ser skitbra ut tycker jag
+ 2
Sv: A proposito de nada
Back: Hade inte räknat att vi skulle ha chans på poäng efter två perioder.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: och när är sämsta tiden att få utvisning? Mitt i en period eller börja perioden med 5 mot 4?
« Föregående · 2428700 · Nästa »