« Föregående · 2428759 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Dima såsar ju bort hela PP:et själv. Tycker det är för jävla dåligt.
+ 4
Sv: A proposito de nada
munkas: Ständigt så positiv. Det måste man ge dig. Ser alltid ljuset i tunneln.
Sv: A proposito de nada
lapad: nu PP, matcha heta spelare, Ljungkrantz, Ölund,Eklind, Kinnvall typ
+ 2
Sv: A proposito de nada
Borde nog varit en utvisnng på Nilsson i Frölunda. Först en extra tjuvsmäll på Palve, sen armen om Palve i en holding. Men nä.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: håller med, det värsta jag vet. Korta bänken, spela på 4 backar och 3 kedjor
Sv: A proposito de nada
Davey85: när Dima tacklar så ramlar han själv, ser ut som han väger 65 kg. Haha
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäs känns som en halvdåligt byggd EPA-traktor; man får vara glad om den startar, inte lägger av i en uppförsbacke och att dörrarna inte ramlar av på 70-vägen.
Sv: A proposito de nada
Danne66: Rödin kanske inte är superhet idag, men hur många puckar och närkamper har Dima tappat idag?
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Alltså Rödin är ju helt jävla kraft och fantasilös. Vad har hänt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Hedberg som misslyckades med att lägga ut puck i sekvensen innan. Han hade en evighet på sig men var tvungen att hitta en fiende att lägga pucken på.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Varje gång man hör speakers i Scandinavium, Saab Arena, Coop Norrbotten Arena etc. blir man så oerhört tacksam över Kent Larsson.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Den går ju på typ Rosselis höft? Inte 100% av Hedberg men helt klart mer flyt än vad det är Hedbergs fel.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Aj aj aj...såna här misstag får man inte göra. Nu riskerar vi att slänga bort kvällens hårda arbete. Kom igen, Karhu
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det har ju varit så otroligt många "situationer" i Brynäs defensiva zon, det är inte så konstigt att det blir mål på någon skitstuds till slut.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det bp känns rejält onödigt. Vi gör allt för att förlora i tredje.
+ 1
« Föregående · 2428759 · Nästa »