« Föregående · 2496143 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kval
Mickesgolf: Beror mycket på ekonomin men vi kan nog räkna med att bara de sämsta spelarna som ingen shl-klubb vill ha är de som möjligtvis blir kvar vid degradering.
Sv: Kval
JohnnyBotox: Jag tror inte att dessa herrar skulle vara dåliga spelare i allsvenskan. Men det är vad jag tror :)
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
lapad:
Det är ERIKA GRAHM`s fel!
Hon borde ha styrt upp Alcen,
Han är van medatt det är kvinnan som bestämmer!
Det är ERIKA GRAHM`s fel!
Hon borde ha styrt upp Alcen,
Han är van medatt det är kvinnan som bestämmer!
+ 4
Sv: Kval
Ibland är nivån här inne riktigt låg.
Självklart ska Öland vara med vid förlossningen, och är väl svårt att räkna huller om buller med när det inträffar och vart vi är någonstans i säsongen då.
Fokusera på det viktiga nu. Vi har de spelare vi har för kvällen, och de får göra det som krävs för att ta oss tillbaka på banan.
Självklart ska Öland vara med vid förlossningen, och är väl svårt att räkna huller om buller med när det inträffar och vart vi är någonstans i säsongen då.
Fokusera på det viktiga nu. Vi har de spelare vi har för kvällen, och de får göra det som krävs för att ta oss tillbaka på banan.
+ 8
Sv: Kval
Silfver:
Tror jag också..+ Att över halva laget garanterat sticker!
75 % kan sticka,
Målvakter:
Anders Lindbäck Fortsätter/sticker eller lägger av?
Jussi Olkinuora Sticker
Backar:
Niklas Friman Sticker
Samuel Johannesson Sticker
David Sklenicka Sticker
Mikko Niemelä Sticker
Johannes Kinnvall Sticker
Theo Lindstein Blir kvar
Simon Bertilsson Förmodligen kvar, eller lägger av /sticker kanske också ?
Forwards:
Hannes Björninen Sticker
Greg Scott Sticker
Oula Palve Sticker
Nick Olesen Sticker
Jacob Blomqvist Slutar /Fortsätter?
Johan Larsson Slutar /Fortsätter?
Anton Rödin Slutar /Fortsätter?
Oscar Eklind Sticker
Oskar Kvis Fortsätter
Alexander Ljungkrantz Fortsätter/Sticker?
Oscar Birgersson Fortsätter/Sticker
Tror jag också..+ Att över halva laget garanterat sticker!
75 % kan sticka,
Målvakter:
Anders Lindbäck Fortsätter/sticker eller lägger av?
Jussi Olkinuora Sticker
Backar:
Niklas Friman Sticker
Samuel Johannesson Sticker
David Sklenicka Sticker
Mikko Niemelä Sticker
Johannes Kinnvall Sticker
Theo Lindstein Blir kvar
Simon Bertilsson Förmodligen kvar, eller lägger av /sticker kanske också ?
Forwards:
Hannes Björninen Sticker
Greg Scott Sticker
Oula Palve Sticker
Nick Olesen Sticker
Jacob Blomqvist Slutar /Fortsätter?
Johan Larsson Slutar /Fortsätter?
Anton Rödin Slutar /Fortsätter?
Oscar Eklind Sticker
Oskar Kvis Fortsätter
Alexander Ljungkrantz Fortsätter/Sticker?
Oscar Birgersson Fortsätter/Sticker
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge: ”Spelar ingen roll vad som händer, allt är Alcens fel.
Nu har rättshaveristen i sina förvridna teorier också kommit fram till att vår SC i somras borde ha räknat med och känt till att vi skulle spela i kvalet mot Malmö samma dag som Ölunds fru ska föda barn.
Haha….
Ska man skratta eller gråta?”
Kul, du kan ju medvetet misstolka bara för att skapa någon form av poäng. Givetvis skulle han förlängt med Roy eller säkrat upp med någon annan. För då kände han till hur tunn trupp han hade och att Ölund riskerade att missa ett eventuellt kvalspel.
Nu har rättshaveristen i sina förvridna teorier också kommit fram till att vår SC i somras borde ha räknat med och känt till att vi skulle spela i kvalet mot Malmö samma dag som Ölunds fru ska föda barn.
Haha….
Ska man skratta eller gråta?”
Kul, du kan ju medvetet misstolka bara för att skapa någon form av poäng. Givetvis skulle han förlängt med Roy eller säkrat upp med någon annan. För då kände han till hur tunn trupp han hade och att Ölund riskerade att missa ett eventuellt kvalspel.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge: Självklart ska Ölund vara med sin fru, ingen som har skrivit något om detta men om Alcén haft kompetens så hade han haft plan B i fall någon blir skadad eller sjuk. Du snackar skit, som vanligt.
+ 8
Sv: Alla Helvetes Kval
Spelar ingen roll vad som händer, allt är Alcens fel.
Nu har rättshaveristen i sina förvridna teorier också kommit fram till att vår SC i somras borde ha räknat med och känt till att vi skulle spela i kvalet mot Malmö samma dag som Ölunds fru ska föda barn.
Haha….
Ska man skratta eller gråta?
Nu har rättshaveristen i sina förvridna teorier också kommit fram till att vår SC i somras borde ha räknat med och känt till att vi skulle spela i kvalet mot Malmö samma dag som Ölunds fru ska föda barn.
Haha….
Ska man skratta eller gråta?
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Rödin och Ölund borta alltså. Får se om det kan få andra att knyta näven. Har vi ”tur” är det dessa herrar som drar ner energin och vi får se islossning idag. Men som sagt, Lindbäck, suck.
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: Självklart att han ska vara med på sitt barns födsel. Det måste dock Alcén ha kalkylerat med. Han har vetat om förväntad födelsedag för barnet samt att det kunnat krocka med detta kvalspel. Speciellt när han chansat på århundradets tunnaste trupp. Ännu en fjäder i hatten för vår fantastiska sportchef. Herregud, undrar faktiskt om någon hade gjort ett sämre jobb.
+ 2
Sv: Kval
Blå grottan: Ursäkta mig men det där tror jag är rent önsketänkande. Sponsorerna sviker redan nu och privatpersonerna kommer hålla hårt i plånboken de närmaste året/n. Fallskärmen lär behövas för att undvika kk om den räcker.
Ny sportslig ledning håller jag helt med om och den måste vara knivskarp för att hitta guldkornen givet den lilla spelarbudget som de kommer kunna röra sig med.
Ny sportslig ledning håller jag helt med om och den måste vara knivskarp för att hitta guldkornen givet den lilla spelarbudget som de kommer kunna röra sig med.
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: Att man ens kan ifrågasätta en sån sak. Oavsett vad som än händer på priostegen så är alltid frugan och barnen överst. Hockeyn blir ju bara ett bihang i jämförelse.
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Laget ikväll. Verkar stämma sisådär med vad Sasse rapporterade från träningen, främst backarna jag åsyftar då. Återstår väl att se vilka som spelar med vilka.
Sv: Alla Helvetes Kval
nittontolv: skönt ändå att vi har en bred trupp och vet att det inte funnits en enda spelare i hela världen tillgänglig för att stärka upp laget..::
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
nittontolv: Enig. Sitt barns födsel går före precis allt som finns i hela världen. Men oerhört tungt avbräck för oss såklart.
+ 13
Sv: Alla Helvetes Kval
Horace76c: Inte bra men helt rätt av Ölund att stanna hemma. Hade aldrig förlåt mig själv om jag missat mitt barns födsel om det så hade varit en sjunde och avgörande sm-final.
+ 13
Sv: Alla Helvetes Kval
Horace76c: Malmö då? Alla är väl friska och fräscha förstås...Vi får hoppas på ett under av något slag!
Sv: Alla Helvetes Kval
Horace76c: Tur att vi har bred trupp och bred spets. 👍 Jag tippar på 6-0 till Malmö.
+ 7
Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: Nä men uppgiven, jag har gett upp skiten och insett att det blir degradering men kommer titta på matchen i vanlig ordning....
+ 2
Sv: Kval
Om nu Brynäs åker ur, kommer föreningen ha de ekonomiska muskler som krävs för att göra en satsning direkt? Hur ser det egna kapitalet ut t.ex?
Vad jag vet så var Modo på väg mot kk när vi åkte ur. Det räddades dock upp av hjälten Tomas Byberg som gick in med ca tre miljoner ur egen ficka
Vad jag vet så var Modo på väg mot kk när vi åkte ur. Det räddades dock upp av hjälten Tomas Byberg som gick in med ca tre miljoner ur egen ficka
+ 1
« Föregående · 2496143 · Nästa »

Orkar dom åka till orter som Östersund, Västervik, Tingsryd, Kristianstad, Mora
en Torsdagkväll i November, December 500-1000 personer på läktaren?
I hallar som man fryser arslet av sig som spelare :-)