« Föregående · 2830840 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
{10638}: Rätt slarvigt och duttigt i backspelet i dag. Otroligt mycket dåliga passningar (både i Brynäs och i HV).
När man talar om trollen. Scott i BP!
När man talar om trollen. Scott i BP!
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
{10638}:
Haha riktig jävla raggarhockey & nu gör Hv mål tror jag men ....=)
Haha riktig jävla raggarhockey & nu gör Hv mål tror jag men ....=)
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Scott så grym i den sekvensen men så lägger han en flippmacka till backen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
J-S: Tycker Scott sett ruskigt bra ut senaste 2 matcherna också.
+ 6
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
BIF Kungen: Jävlar vad fina fjärde ser ut med Lill sunken-Vesel-Svrcek. 💪🏻
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
SuneMangs: samma uppfattning som jag har fått då, gick inte hv som bäst när han var skadad? 🤔
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Är alla kommentatorer Brynäs hatare..
Dagens kommentatorer har full koll all statistik på HV knappt nåt på Brynäs.
Sen blir han så exalterad när HV anfaller.
Men tvärtom så är det typ med en jäspning.
Så tråkigt .
Dagens kommentatorer har full koll all statistik på HV knappt nåt på Brynäs.
Sen blir han så exalterad när HV anfaller.
Men tvärtom så är det typ med en jäspning.
Så tråkigt .
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
TheMacamush: Han ska inte vara en go gubbe att ha i omklädningsrummet sägs det. Om det är sant eller inte vet jag inte.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Första PP dödade ju Rödin av med sitt försök med inbrytning som det stod i tidningen om i förra onsdagen om.
Spela Junisarna NU I PP
Spela Junisarna NU I PP
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Zappaholic: nej. angående Källgren.
Angående Andre P: lite för mycket artist för min smak, läs Timashov, blandar briljans med nonchalans.
Finns väl ett skäl varför han har varit bänkad då och då. Den analysen kommer från HV:s tränare, inte från min soffa😂
Men skicklig absolut.
Angående Andre P: lite för mycket artist för min smak, läs Timashov, blandar briljans med nonchalans.
Finns väl ett skäl varför han har varit bänkad då och då. Den analysen kommer från HV:s tränare, inte från min soffa😂
Men skicklig absolut.
+ 4
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
TheMacamush: Jaså? Det visste jag inget om. Måste vara omklädningsrumsstark om ska bära vårt klubbmärke
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
TheMacamush: målvakter ska stå.. dom gillar inte att vila.. hoppas någon vettig journalist kan fråga gällstedt om detta.. alla ser ju att persson är den klart bättre målvakten..
+ 3
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
SuneMangs: ja AP känns som en spelare som helt kan sabba en trupps kemi, har väldigt svårt för honom
+ 3
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Brynäsgubbe: Det vet vi inte. Helt omöjligt att veta. Däremot har Källgren agerat svagt på bägge HV-målen.
+ 4
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
parks: eller låta han vila inför slutspelet snarare, skönt Miks är på isen iaf!
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Ja jösses vad illa det ser ut i målen ikväll, hur kan man vara så ihåliga.
+ 3
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
den där måste ju källgren ta.. varför detta hattande med målvakterna.. låt persson stå nu så han är redo för slutspelet.. jisses..
+ 6
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Gavve: De får göra det i samband med utvisningar, iaf när det gäller bedömning av större straffet.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Brynäsgubbe: Korsband eller annan ligamentskada är nog inte otroligt sett till hur det såg ut i situationen. Tråkigt för Miks, som varit bra den här och förra matchen.
+ 3
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Blå grottan: Jag håller med. Men så länge domarna inte får det (tror inte de får det. missat om det ändrats i så fall) så kan man ju inte skylla på att det är domaren som gör fel i.a.f.
Edit: Aj aj, ser inte bra ut för Indrasis. Inget fult. Trist när han faktiskt sett rätt bra ut senaste 2 matcherna. Verkar må gott av miljöombytet.
Edit: Aj aj, ser inte bra ut för Indrasis. Inget fult. Trist när han faktiskt sett rätt bra ut senaste 2 matcherna. Verkar må gott av miljöombytet.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Gavve: Domaren borde kunna ta en videogranskning när han märker att det blivit helt fel. Och därefter ändra domslut.
+ 3
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Thellen: håller med, två bogey-team, framförallt Timrå, Hållander-lina otroliga, ligans tätaste målvakt.
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
JawKee: "Målvakter är sista muren, men backar är ju väldigt viktiga också."
Detta håller jag med om. Och jag tror alla håller med om det även om man (så även jag) lätt faller bak på att skylla på målvakten. MEN det är ju också intressant att jämföra 2 målvakter som spelar i samma lag med samma backar. Backarna kan ju inte vara dåliga/sämre i 25 matcher (där Källgren står) medan de 20 matcher som Ludvig stått i så spelar backarna bra. Okej om det är så EN match.
Men det är sån extremt stor skillnad i siffrorna på målvakterna (Källgren och Persson) som gör att man absolut borde kunna diskutera varför det ser ut så utan att kasta skit på någon, vare sig det är Källgren eller någon annan här inne.
Detta håller jag med om. Och jag tror alla håller med om det även om man (så även jag) lätt faller bak på att skylla på målvakten. MEN det är ju också intressant att jämföra 2 målvakter som spelar i samma lag med samma backar. Backarna kan ju inte vara dåliga/sämre i 25 matcher (där Källgren står) medan de 20 matcher som Ludvig stått i så spelar backarna bra. Okej om det är så EN match.
Men det är sån extremt stor skillnad i siffrorna på målvakterna (Källgren och Persson) som gör att man absolut borde kunna diskutera varför det ser ut så utan att kasta skit på någon, vare sig det är Källgren eller någon annan här inne.
+ 5
« Föregående · 2830840 · Nästa »