« Föregående · 2831154 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Slaven82: Jubelidiot. Ser ut som Frankensteins monster dessutom.
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
SuneMangs: Synd att man inte kan skicka både HV och LHC.
400k tikka är oxtokig. Hade jag också vart om jag var sämsta spelaren i sämsta laget. Förstår ni hur värdelös han är då?
Lunkz läs igen, skrev tydlig inte en "TILL"
400k tikka är oxtokig. Hade jag också vart om jag var sämsta spelaren i sämsta laget. Förstår ni hur värdelös han är då?
Lunkz läs igen, skrev tydlig inte en "TILL"
+ 7
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Åker HV ur så hoppas jag verkligen att de aldrig någonsin kommer tillbaka igen! 😍
+ 8
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Thellen: åfan, de har jag missat, då är de bara att sjunga på! Snyggt! 😁
+ 3
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Lunkz: Ang ja, Lenc nejtack. Behöver inte en till som tar massa offensiva utvisningar
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Vad fan, den här domarn vill verkligen sätta sin prägel. De åker ju jämsides.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Sjöng publiken verkligen hv åker ut? Riktigt trist isåfall, man minns väl ångesten...
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
domaren lät riktigt entusiastisk när han berättade att det var ett godkänt brynäsmål=)
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Brynäsgubbe: För domarn sa att hv tycker det finns en kontakt med målvakten.
Så antar att de i klacken bara hörde *finns en kontakt med målvakten*
Så antar att de i klacken bara hörde *finns en kontakt med målvakten*
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Haha. Det här med att prata med läktaren är så onödigt. Gör ett tecken på isen, det räcker
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Lite lustigt sagt av domaren där. Inleda med att det är en störning men sen vända det till att det ändå är mål... Jaja. Huvudsaken är att det blev mål!
+ 5
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Varför buar publiken? 😂
Trodde först de var massa HV71 supportrar där
Trodde först de var massa HV71 supportrar där
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
xxx BIF xxx:
Hur fan kan han ha en störning o samtidigt döma mål? Att det finns kontakt ja, men ingen störning - då ska det ju dömas bort, eller?
Hur fan kan han ha en störning o samtidigt döma mål? Att det finns kontakt ja, men ingen störning - då ska det ju dömas bort, eller?
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Thellen: Sådär ont gör det inte att få ett rapp på benskyddet. Det är flera centimeters skydd.
+ 1
« Föregående · 2831154 · Nästa »