1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778966 inlägg · 7967 ämnen
« · 2831154 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Domarnivån är inte värdig Europas bästa liga. Pinsamt

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Domarna skämde ut sig . Deras säsong lär snart vara slut

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Domaren är kass!

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Cardigan Daffipoff: Nu kämpar domarna för att ge på till Hv

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Cardigan Daffipoff: ramla för det där, är det fotboll?

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Den här domarn... Bedrövlig.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Slaven82: Jubelidiot. Ser ut som Frankensteins monster dessutom.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Slaven82: Hv är frustrerade.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
13p på 7 matcher av Söderström. Fan va bra han är.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
SuneMangs: Synd att man inte kan skicka både HV och LHC.

400k tikka är oxtokig. Hade jag också vart om jag var sämsta spelaren i sämsta laget. Förstår ni hur värdelös han är då?

Lunkz läs igen, skrev tydlig inte en "TILL"

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Blå grottan: han och Hållander

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
gwl: som Rödin då om vi jämför och rödin vill du väl behålla

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Vilken pajas Tikka är…

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Söderström är nog SHLs enskilt bäste spelare.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Åker HV ur så hoppas jag verkligen att de aldrig någonsin kommer tillbaka igen! 😍

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Oh ah Katten säg oh ah kaatten

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Thellen: åfan, de har jag missat, då är de bara att sjunga på! Snyggt! 😁

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Brynäsgubbe: HV åker ur.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Lunkz: Ang ja, Lenc nejtack. Behöver inte en till som tar massa offensiva utvisningar

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
HV är rejält usla. Allt blir ju mål.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
gwl: grymt ass av Silfverberg, Katten 4 poäng idag💪🇧🇪

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Söderström är SHLs bästa back.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Söderström! 4 poäng i dag. Skapligt alltså...

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Thellen: Härligt

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
gwl: Jag med!

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Slaven82: snygg räddning!

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
BIF Kungen: Radan Lenc skulle jag inte tacka nej till.
Eller Ang

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Thellen: Iår kommer jag fira när HV åker ut

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Bra Kinnvall!

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
TheMacamush:


Vi firade inte när vi slog ut HV.

HV firade när Brynäs åkte ut. Unnar dem ingenting.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Vad fan, den här domarn vill verkligen sätta sin prägel. De åker ju jämsides.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
TheMacamush: ännu en HELT onödig utvisning

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Inga slutspels domare inte

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Sjöng publiken verkligen hv åker ut? Riktigt trist isåfall, man minns väl ångesten...

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
smörpass av Djoos!

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
VIlken pass, förtjänade ett bättre öde.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Treklövern1912: precis, han är inget för oss

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
domaren lät riktigt entusiastisk när han berättade att det var ett godkänt brynäsmål=)

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Brynäsgubbe: För domarn sa att hv tycker det finns en kontakt med målvakten.

Så antar att de i klacken bara hörde *finns en kontakt med målvakten*

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Slaven82: Diving av Peterson

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Haha. Det här med att prata med läktaren är så onödigt. Gör ett tecken på isen, det räcker

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Slaven82: solklart sa Bull😂😂

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Erat: jävligt skumt, va ett bra mål

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Lite lustigt sagt av domaren där. Inleda med att det är en störning men sen vända det till att det ändå är mål... Jaja. Huvudsaken är att det blev mål!

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Varför buar publiken? 😂

Trodde först de var massa HV71 supportrar där

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
xxx BIF xxx:
Hur fan kan han ha en störning o samtidigt döma mål? Att det finns kontakt ja, men ingen störning - då ska det ju dömas bort, eller?

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Men vad domarna ska förstöra med att kolla så länge

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Varför buar publiken? 🤣

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Bra domarn.

Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Thellen: Sådär ont gör det inte att få ett rapp på benskyddet. Det är flera centimeters skydd.

« · 2831154 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)