1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen
« · 2847621 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Peja: nja, håller inte med, dåligt försvarsspel, Persson har räddat oss.

Uselt PP, känner vi igen tyvärr. Dåligt passningsspel överlag…

Igen: vinner få närkamper och tekningar

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
xFafx: 15-5 i tekningar efter första perioden (SHLs egna sida).

Edit: Till Malmös fördel så klart.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Erat: Detta tar vi om vi vill.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Brynäs har vunnit 4 av typ 19 tekningar tror jag ?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Lindström:
Har killarna vunnit SM-Guld nu? Ingen har stämplat in förutom 4e o Persson.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
malmö leder rättvist dessvärre.. vi är inte igång.. ludde visar kvalite.. vi får vara glada för det denna period..

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
havre:
Blir torsk ikväll om de inte väljer att börja spela hockey.

PP är fortsatt horribelt tyvärr.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
SHL:s sämsta PP är bättre än Brynäs PP och Brynäs formsvacka från slutet på serien ser ut att fortsätta.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Jag är lugn! Rätt väntad första period av Malmö. Får se om dom orkar två perioder till

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Peja: Jo fast tendenserna fanns även 5 mot 5, framförallt i egen zon

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
BIF Kungen: domaren är ett skämt idag däremot

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
På riktigt, samma spel 64673932 gånger och vi köper korv.

Skäms kudde på samtidig utom Ludde.

Jävligt pinsam inställning i PP och gliiidande istället för start/stop.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Lindström: Indrasis är den ända i vårt första pp förutom söderström då, som borde va där.

Rödin, silfver och Larsson har inget i pp alls och göra.
Alla 3 står helt still och spelar pucken galet långsamt.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Peja: Mot SHLs sämsta pp, inget bra betyg direkt.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Silfver: Ganska stor skillnad på PP. Vi står på exakt samma positioner hela jävla tiden, t.o.m Strömsbro hade klarat att lira BP mot oss. Vad i helvete gjorde laget i B hallen när man övade på PP spelet?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Forsberg 1978: Dags att vakna i andra, Ludde magnifik, resten nja….

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
havre: tyvärr jävligt snyggt, sent och rättvist.

Riktigt dålig period, Malmö vs Persson hittills.

Dax att vakna

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Jockster : Det är tamejafan otroligt dåligt! Hönsgård i egen zon och massor av pucktapp i PP trots obefintligt pucktempo.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Silfver: Scott och Vesel rusar på samma gubbe👎

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Jonjo:
Brynäs känns hyfsat ointresserade.. Utspelat av seriens sämsta PP.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Hur i helvete är det inte offside?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Passningstempot vårt PP kontra Malmös är som natt och dag. Herregud, ruskigt fint mål. Men vårt PP är ju otroligt stelt och stundtals patetiskt dåligt.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Zappaholic:
Shit vilket bra pp (bitvis)

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Två går upp o stöter på samma gubbe, smart val.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Jonjo: Brynäs är klart bättre i 5mot5. Det är special teams som gör att man ligger under.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Jävla röv, de spelar alltid på samma jävla skott, hur svårt ska det vara att täcka.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Silfver: Såg ut som offside…

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Danne66: Det saknas beslutsamhet i både det offensiva och defensiva spelet. Vi har svårt att sätta upp ett bra PP men blir även avvaktande i egen zon. Saknar den självklarhet vi har haft.

Hoppas målet väcker laget nu!

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Så fruktansvärt dåligt man spelar. PP är ju pinsamt dessutom.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Danne66: Galet tanklöst stötande av forwards…

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Naturligtvis........

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Lindström:
Han är fan inte sämre än ngn annan i PP!!!

Vad gör Kopacka ens på isen?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Zappaholic: Vi hänger inte med. Och pp. Vilket jävla skämt.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Zappaholic: hittills har vi bara en kung: Persson

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
dabif: Persson är grym. Sen måste våra kreativa backar vara bättre i sina avvägningar och inte alltid hitta kreativa lösningar.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Domarn tar ALLTID något så fort ett lag får en chans och det blir en närkamp. Tröttsamt och förutsägbart.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
dabif: En ny jävligt tveksam utvisning. Hittade inget som ens påminde om en hakning på reprisen.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Ludde är så jävla bra!!!

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Zappaholic: De hade kunnat blåsa av för offensiv spelare i målgården innan den hakningen kom.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
BIF Kungen: Vi krånglar till det och är lite långsamma i egen zon.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Vad gör Indrasis i PP? Noll känsla utan T R E lycka till passningar.

Spela alla utom han tack, tror fan busschauffören gör det bättre..

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Det där skapade backen, kinnvall tror jag att helt oattackerad inte kunde hantera pucken

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Forsberg 1978: Persson är vaken, resten koma, inga vinna tekningar o/e närkamper

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
munkas:
Fortsatt horribelt

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
nittontolv: PP ser exakt lika dålig ut som vanligt.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Förbannade hönsgård!

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
munkas: Scott- Kung!

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Forsberg 1978: Fan vad dåligt PP!!! Helvete!

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Lindström: Man undrar ju vad dom gjorde i b-hallen, för träna på pp var det inte.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
BIF Kungen: Indrasis, tre identiska passningar

« · 2847621 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)