1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778918 inlägg · 7967 ämnen
« · 2860317 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
xxx BIF xxx: Vi har fru Fortuna på vår sida, otroligt skönt!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Sen börjar Skellefteå ful spela och köra hårt fysiskt så blir det mål i röva direkt 😂😂😂

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SAIK börjar grisa men Brynäs bjuder inte upp och spelar hockey istället. Grymt.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaa! Gamle Scott!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jajjemän!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Farsang: Vill minnas att Timashov gjorde ett liknande borta mot SAIK när vi behövde vinna den säsongen när vi åkte ur.

RÖDDA!!!!!

Edit: och Scott!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Scott!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: yeeeeees, Rödin

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Vilken jävla styrning!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaa! Greg Scott!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Farsang: Fyfan vad underbart!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaaaa
Vad händer?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Tror Skellefteå antingen gjort eller haft ett liknande mål mot sig under säsongen om jag inte minns fel 😌

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Det var inte tur det var precis som planerat.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jannes 22: Gulligt 😉. Sjukt underligt mål!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Ölund!


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
TheMacamush: SÅJA!!! Fan vad jag älskar flytmål!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Gavve: va är de för mål?! 😂

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: yeeeees, skitmål, underbart

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hahaha. Vilket jäkla mål! Men de där räknas också!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaaaaa!!!
Hur fan gick den in?
Repris tack

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: också bra av coacherna att välja just Vesel som haft väldigt bra matcher mot Skellefteå under säsongen 🤩

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Vesel är en spelare som jag tycker om otroligt mycket

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: Det såg lovande ut med Vesel, snabbare spel.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
havre: Klart bättre PP med Vesel

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: bra PP av första

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Mycket bättre PP med Vesel! Han höjer passnings tempot istället för att dra ner det.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Lindström: Utan 70 nu äntligen. Bra där Gälla!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
In och veva på allt framför mål nu i PP, Söderström får gärna grina lite

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Gött att vi har Kinnvall om Källgren skulle gå sönder.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: nej, vinst trea på pucken i egen zon

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: Där räddade Kinnvall oss. Passivt Brynäs men SAIK stressar oss till okontrollerat spel.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: Det är knappast chockerande att SAIK kommer ut lite extra taggade idag efter förlusten i fredags.

Men nu ska vi på spela PP. Inte bra.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Ser inget vidare ut detta tyvärr!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: Kinnvall !!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: Rejälare i egen zon nu tack!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SuneMangs: Precis, saknar Berra där som kunde sätta den där Linndholmaren på plats.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SuneMangs: Bara att huga ner Söderström DIREKT, VISA INSTÄLLNING

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Nån måste banka i Djoos att skjuta när han rent i slottet.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Så jävla uppenbart att en av alla Lindholmare i SAIK skulle fram för att psyka Källgren där.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jannes 22: vad gör Lindholm?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Thellen: Verkligen! 😄

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Thellen: Låt han sälja 50/50 lotter istället det kanske han inställning räcker till.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Thellen: bra byte av första.
Djoos, skjut !!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
70 inleder lika bra som han brukar 🎉

« · 2860317 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)