1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen
« · 2860695 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Fina Vesel som fortsätter slänga sig i skotttäckning

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Brynäsgubbe: Bobby lite för sugen på att hänga en men en sån utvisning får man inte ta.
Kostsamt ….

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Denna dödar vi! Vesel är på isen, Skellefteå vet vad som händer då.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Mål igen 😂😂

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Farsang: Ser ut som Pudas lägger sig ner. De är så jävla osportsliga och äckliga.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Gavve: Blev helt rosenrasande först, men såg på reprisen att den är helt korrekt. Fan. Men vi sätter en i tom kasse.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Så drar vi på oss en tripping i offensiv zon med 1:43 kvar....

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
IN MED KÖTT NU

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Gavve: Den var klantig av Bobby. Låt oss hoppas att 6 mot 4 är svårare.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: VART HITTAR DE DEN TVÅAN?
Är man förvånad att det är pudas som lägger sig ner

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: spela Vesel och Scott nu!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: Fan, ska man behöva käka extra många blodtrycksmediciner...

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Dump ut på mål varje chans man får

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: Trivigno så onödigt….

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Lägg dig ner mer Pudas. Jävla fjant

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Men Bobby...

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Aj aj aj. Dra på sig en utvisning med 1:43 kvar mot SAIK...

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Så förvaltar man ett friläge!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jag tror på det, jag tror på guld.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Så jävla skönt! Ölund! 😁🙏

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: Fasen, satte ”whiskyn för nerverna” i halsen men det var det värt.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
xxx BIF xxx: Underbart se She-left-u förlora.
Tack ni gjorde min dag, man blev glad.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Zappaholic: Ölund hattrick, helt magiskt. Han har väl gjort fem mål på 52 matcher och nu är det islossning.

Linus ska ta nästa straffslag!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Såååja Öla!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Ölund är så jävla pålitlig.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Ölund lägger en Crosby. Satan va han är bra idag


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Slaven82: Nästa straff tas av Ölund.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
DATSYUK ÄR DET DU?! VILKET JÄVLA MÅL AV ÖLUND!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Öla

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Zappaholic: ÖLA! The hero we need but don't deserve!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Slaven82: satan vad snyggt, jag hann inte med o se hur han sprätter upp den


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: yeeeeees, ångest-dödare, fyyy faaaan vad skönt🇧🇪🇧🇪

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
HATTRICK ÖLUND!!!!


Jävla mäktigt att se alla kepsar på isen med, för vår underbara Ölund!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Gavve: UNDERBART!!!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaaa!!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ÖLUND 3 MÅL❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
HATTRICK ÖLUND!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Lindström: yeeeeesss!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Vad sköööönt den kom!

Hattrick Ölund!!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAA Ölund! Hattrick!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Bifala: 3 baljor av Öland!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Bifala: Kung Ölund!!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Ja, klantigt att inte spela runt när ena forwarden saknade klubba

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SAIK får en gratis timeout!?!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Varför geeeeeer D'Astous bort pucken när en i deras lag saknar klubba?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: Jodå vinner med 4-2 i öppet mål

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Detta kommer aldrig hålla!

« · 2860695 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)