1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen
« · 2874466 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Thellen: Så var det beställt en Brynäsutvisning igen och domarna levererar.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Varför i helvete - ligg närmare och tackla

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jahapp nu kommer 4-4

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Thellen: Exakt, och det är precis det som har inträffat

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Thellen: Där kom den. Scottkompensationen.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Orkar inte se 70 på isen, ser konstant ut som vi spelar BP med han på isen.
Men Gälla rullar på...........

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Sista 3 minuterna har domarna släppt allt Luleå gör. Så nu är de bara att vänta så får Luleå PP med sig..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Farsang: Nä, det är vanligt i USA och även en del andra delar av världen.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Anders Berg: Timeout läge nu och lugna ner spelarna. De tappar o slarvar mycket nu

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Anders Berg: Du kan gå

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vem fan döper sin unge till samma namn som sig själv?

Narcissist deluxe

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hjärtinfarkt varning nu!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Märvärdigt vad svårt det är att få ut pucken ur zon på högersidan.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Förlorar de idag ska de gå till Gävle.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Alltså, är inte matchen slut 🥵

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: 1 mot 4 alla blackar av, bjuder på blå

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Skrek de seriöst för utv där när Luleå skulle kontra? Hahahaha

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
bänknötarn: Japp och synsk är jag också.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Luleåspelarna börjar ramla som furor strax.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Handskar och klubbor i ansiktet på Brynässpelarna i VARJE närkamp.
Man undrar hur blinda 4 zebror kan vara & hur LÄNGE...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Miks stark med puck hör man sällan

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
FiddeK: Klockjäveln står ju still. 😩

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: när vann Kopacka en närkamp senast ??

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Forsberg 1978: En riktig muntergök du.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Kommer minst två styck 2or på Brynäs innan detta är över.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jaaaaaaaaa
kom igen nu för fan
Kom igen
Håll detta nu snälla håll detta

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Honken72:
Fyy fan, så jävla nervös att jag inte ens vågar bli glad....

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Känslan är ju att Luleå kan göra mål när det behövs. Det är åt hvete för enkelt att göra mål på Brynäs.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Gött där men man vet att 4-4 kommer inom kort....

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Så tystar man en arena!!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OH AH!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: hållet med. Mest besvikna på dem nästan.

Silfverberg!!


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: Åh nej min teva slogs av, Så ser man din kommentar HJÄRTA

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Såjaaaaa! Oh Ah Silfverberg!

/Slaven82

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Så skönt att ha honom i laget, fan växla upp nu då o kör över Luleå

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: yeeeeees

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
underbaaaart


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
SåååååååååJaaaaaaaaaaaaaa

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jockster : gamnacke! Boom!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jockster : Det står 3-3.....

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
En vinnare på isen iallafall!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Sportnisse:
Därför att allt var frid & fröjd när vinsterna rullade in

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: 70 o 3 inne samtidigt ?.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: Jaaaaa

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: SILVERBERG

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Denna finalserien har Bulan KROSSAT Gällstedt och co. Coachingen är under all kritik.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jockster : Såja, Silfverberg kan vi lita på.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: En kedja är inte starkare än sin svagaste länk.

Tur att vi har 33!!

« · 2874466 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)