« Föregående · 2962733 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Silfver: Fattar fan inte vad Alcén väntar på . Dom 2 störta krigarna i Brynäs är Rödda och Bobby . Rödda har fått förlängt men inte Bobby . Vad fan väntar Alcén på ???
+ 4
Sv: A proposito de nada
parks: Ja, idag var Hägg bra. Fina tacklingar och inte så många fadäser med pucken. Till och med den kräsna gubben bredvid mig gillar hans insats.
+ 24
Sv: A proposito de nada
Far åt helvete vilken skön och hyperviktig seger, skål på er brynäsare och ni som ska köra hem från matchen, kör försiktigt!
+ 7
Sv: A proposito de nada
Lätta Kule/Fuleå, trots lite domarstöd så går det inte att besegra bocken som blåst över. En av våra lättare matcher skulle jag säga, skönt att se AJF o Kempa göra mål.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Inget rån men spelmässigt var det ingen bra match. Brynäs var effektiva ikväll, det var positivt och en vinst är en vinst.
Och PP förstås!
Och PP förstås!
+ 8
Sv: A proposito de nada
En jobbig match igen, en bergodalbana i känslor. Men vi vann och livet känns bra igen. Skåål på er och en trevlig fortsatt lördagskväll
+ 2
Sv: A proposito de nada
bobby gör en riktigt bra match idag.. hackat mycket på hägg.. tycker inte han håller måttet men idag gör han det bra, riktigt bra fysiska närkamper.. fortsätt så..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Honken72: "Brian tycker att Rödin förstärker"
Tja, de är ju faktiskt experter i ämnet.
Lite glad nu också att topplocket går på Brutal-Sven i Luleåboken! En bra dag!
Tja, de är ju faktiskt experter i ämnet.
Lite glad nu också att topplocket går på Brutal-Sven i Luleåboken! En bra dag!
+ 22
Sv: A proposito de nada
lapad: rättvist p g a domslut kanske ja. Men helvete vad utspelade vi vart. Så jag kallar detta ett rån vid eventuell vinst
Sv: A proposito de nada
Jaaaaaaaa
Snyyyyyyuuggt
Men så gick pucken lite lite fortare också - det är så det händer
Snyyyyyyuuggt
Men så gick pucken lite lite fortare också - det är så det händer
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jaaaaa! Larsson!
Edit: Så snyggt spel av Bellows och grym passning av Lindblom.
Edit: Så snyggt spel av Bellows och grym passning av Lindblom.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Hoppas Alcen lägger alla förlängningar inklusive alla före detta nhl spelare på is, fullt fokus på förlängning av Bobby, ett STORT föredöme på isen!
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Bobby personifierar den typen av spelare som jag önskar vi hade fler av.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Hugg och slå på ALLT NU, dom köpta zebrorna kommer inte våga ge Bulan nått mera PP.
VISA FÖRFAN LITE KÄNSLOR NU
VISA FÖRFAN LITE KÄNSLOR NU
+ 4
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Nu kan vi konstatera att det var skådespeleri. Ingen tand hämtades på isen och alla som har varit med om att en tand går av vet att Shinnimin inte hade kunnat spela vidare om det hade skett.
+ 6
« Föregående · 2962733 · Nästa »
Fyller jämt idag, Brynäs seger, Arsenal leder med några minuter kvar😎
Kämpa-seger idag
Mina toppar
Hägg
Bertil
Kempny
Silfverberg
Bellows
Bobby, bäst på isen
Shinimin friktansvärd osympatisk