« Föregående · 2984141 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Gavve: Källgren verkar vara på väg mot formen och jag tror att han blir tungan på vågen ikväll. 2-1
+ 3
Sv: A proposito de nada
Gavve: Bra HV. MIF är nog de vi får sikta in oss på för att komma över strecket.
+ 1
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Ja tar vi poäng i dag blir jag förvånad med tanke på alla skador och övriga som är borta. Himla glad över att det kommer ett uppehåll nu!
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: bra då kan de harva i allsvenskan ett bra tag usla skitlag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nu kom även en skadeuppdatering kring spelare från Brynäs.
www.brynas.se/article/8orata3-1ekad/view
Svrcek:
"Michal har en underkroppskada som hållit honom borta från spel under den senaste tiden. Han beräknas vara borta i ytterligare 2–4 veckor från dagens datum."
Axel:
"Han beräknas vara tillbaka i träning när laget återsamlas efter uppehållet."
Norlinder:
"Han sköter sin rehab enligt plan och beräknas även han vara tillbaka i träning efter uppehållet."
Sen vet vi ju att Clara och Kempny är i väg på OS.
www.brynas.se/article/8orata3-1ekad/view
Svrcek:
"Michal har en underkroppskada som hållit honom borta från spel under den senaste tiden. Han beräknas vara borta i ytterligare 2–4 veckor från dagens datum."
Axel:
"Han beräknas vara tillbaka i träning när laget återsamlas efter uppehållet."
Norlinder:
"Han sköter sin rehab enligt plan och beräknas även han vara tillbaka i träning efter uppehållet."
Sen vet vi ju att Clara och Kempny är i väg på OS.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Torsk: Håller lite extra på HV och Frölunda idag.
Just nu jämnt i båda. Lhf-Fhc 1-1 och precis nu tog HV ledningen mot Mif!
Just nu jämnt i båda. Lhf-Fhc 1-1 och precis nu tog HV ledningen mot Mif!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Anton Wedin i Timrå, finns det en spelare med mer otur? Eller så har han ligans sköraste glaskropp. Har varit borta i 2-3 månader pga skada, gör några byten och kliver sen av igen efter något som knappast kan kallas en närkamp. Den där kroppen tål uppenbarligen inte spel i SHL längre. Tråkigt, det är ju en väldigt duktig spelare när han är hel.
+ 4
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Nej, jag ska inte heller kolla, sa det mest för att vara woke.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Grin-Olle: Damhockey och Leksand tycker jag är helt ointressant att kolla på
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Och jag ska på matchen med en annan ur-fbk:are. Hoppas han får resa besviken hem :)
+ 3
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Näe, samma här. Kollar väl om damtrosorna går till slutspel.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ska på O'Learys i Karlstad och se matchen med en kompis som är ur-Fbk:are 🫣 Hoppas naturligtvis att vi förstör stämningen på haket idag 😁
+ 5
Sv: A proposito de nada
Davydkin: Tänker att du menar YNWA och inte låten samma skribent nämner i inlägget under? Annars får vi nog prata lite om det här🙁
+ 3
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: kräks lite i munnen varje gång den spelas 😉
(Lika mycket hatlag som FBK är i hockey).
(Lika mycket hatlag som FBK är i hockey).
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gavve: Tack. Två brandskattade lag idag då. Hade varit så jävla fint med en seger till idag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jugge: Frida kunde gjort två smörgåsar, en till sig och en till Ebba. Tid fanns🙂
+ 3
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Jävlar vad grymma tjejer vi har! Utklassning av övriga skidvärlden.
+ 9
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: "vilka forwards saknas hos dem egentligen?"
Källman & Johansson är skadade (båda mot Brynäs har jag för mig) och Tomasek är i väg på OS. Kanske missat någon mer.
Källman & Johansson är skadade (båda mot Brynäs har jag för mig) och Tomasek är i väg på OS. Kanske missat någon mer.
+ 2
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Är ingen större fotbollsfantast men följde med sonen till Anfield för några år sedan. Satt mitt bland hemmasupportrarna. Var helt otroligt när dom sjöng YNWA innan avspark! Gåshud monumentale.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Missar också matchen idag då jag ska träffa en vän som avskyr sport. Hade varit intressant att se Udd, han har snittat en speltid på 16:20 under säsongen i Almtuna. Han kan förhoppningsvis komma in, spela enkelt och göra ett godkänt jobb.
Plato är ett bra lån av Färjestad, vilka forwards saknas hos dem egentligen?
Plato är ett bra lån av Färjestad, vilka forwards saknas hos dem egentligen?
« Föregående · 2984141 · Nästa »