« Föregående · 1994482 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Att spela mot sitt eget lag är nog det lägsta man kan göra.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Leonardo: Och vilken spelare skulle vilja skriva på för Brynäs, om man som enda lag i serien började med helt prestationsbaserade löner?
Sv: A proposito de nada
Sigalet måste vara en av de största floppar vi sett. Vilket säger en hel del tyvärr.
+ 2
Sv: A proposito de nada
5 skott på mål inkl ett PP...
Ser skitnödigt ut på för många igen den här matchen oxå.
Sen Mannberg lika vass som en mjukglass....
Ser skitnödigt ut på för många igen den här matchen oxå.
Sen Mannberg lika vass som en mjukglass....
Sv: A proposito de nada
Nibbe:Blir det bra det tror du? Är han tillräckligt elak och hård? Prestationslön, man ska inte ha dessa löner när man inte presterar "nånting", ingen klubbkänsla eller arbetsmoral ser jag nånstans
+ 1
Sv: A proposito de nada
Leonardo: Dom dammar av Janne Larsson . Så får han chans å vara huvudtränare också. Håll det inom familjen .
+ 7
Sv: A proposito de nada
Det här liknar tyvärr inget alls. Jag ser inget naturligt eller harmoniskt över nån enda sak vi tar oss för där ute.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Det var farligt när Brodecki sköt på målvaktens axel från ganska nära håll.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Steenm: Bra att den farligaste chansen skapas av SAIK. Säger det mesta om Brynäs just nu.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Snart har vi sämst BP, PP, mest insläppta mål, minst gjorda mål och en 14:e plats i tabellen. Kanske ett tecken på att något bör göras...?
+ 7
Sv: A proposito de nada
Kommentorn kan ju ta Sigalet till intervju och fråga honom om varför man tar en sådan utvisning..
Blir så jävla irriterad på sådant ansvarslöst beteende.
Blir så jävla irriterad på sådant ansvarslöst beteende.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Enda positiva är att jag kammar hem storkovan på oddset. Det var dubbla pengen på hemmaseger..
Men det är sorg i hjärtat.
Men det är sorg i hjärtat.
Sv: A proposito de nada
Davey85: Vem tror vi tar skutan i båset efter denna match, förmodligen förlust igen?
Sv: A proposito de nada
Mattson: Vi är så sjukt stukade i självförtroendet över hela banan. Jag skulle kunna ta över det här laget nu utan att det skulle bli sämre.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vi har dvärgar som ska hålla rent framför mål i BP...
Sen kan man undra när Alcen, Blomman mf l ska kliva in i närkamperna istället för att åka bandysväng i VARJE byte...
Sen kan man undra när Alcen, Blomman mf l ska kliva in i närkamperna istället för att åka bandysväng i VARJE byte...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bänka Sigalet.
Man kan inte ta en sådan jävla idiotisk utvisning och sätta laget i sliten..
Där måste MS markera att sådant inte är okej..
Man kan inte ta en sådan jävla idiotisk utvisning och sätta laget i sliten..
Där måste MS markera att sådant inte är okej..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Game over!
Nu vill jag se följande:
Sundqvist sparkas!
Dackell säger upp sig!
Minst 2 spetsvärvningar in!
Vilket jävla snack gruppen måste haft efter Luleå matchen där dom måste kommit överens om.... ingenting.....
Nu vill jag se följande:
Sundqvist sparkas!
Dackell säger upp sig!
Minst 2 spetsvärvningar in!
Vilket jävla snack gruppen måste haft efter Luleå matchen där dom måste kommit överens om.... ingenting.....
Sv: A proposito de nada
OveForShow: Berätta någon varför de spelar box som de gör. De funkar ju inte. Fast de fortsätter o fortsätter med samma lilla. Stilla stående box
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, det var inte vad vi behövde. Sen är det för jävla dåligt av Sigalet att ta en till. Domaren skonar ju till och med honom en gång i Bp:et..
Sv: A proposito de nada
munkas: Det taget. Hörs till nästa match. Tack för dom här 12 minuterna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey85: Det är en horribel inledning av Brynäs (igen) men att åka på DEN utvisningen som Norin får vid ställningen 0-0 är jävligt tungt för ett lag med det här självförtroendet.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Att tilltänkta och beprövade spetsspelare blir tio resor sämre i Brynäs är inget nytt. Gammalt ordspråk.
Sv: A proposito de nada
Snart 2-0 då kan man återigen stänga av.
Börjar bli en vana nu. Det slår aldrig fel heller. Vänt matcher har vi väl inte gjort sedan Bissets tid?? Lördags ölen vart ju inte riktigt lika god längre.
Börjar bli en vana nu. Det slår aldrig fel heller. Vänt matcher har vi väl inte gjort sedan Bissets tid?? Lördags ölen vart ju inte riktigt lika god längre.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Då kan man gå och fokusera på middag. Tog ovanligt lång tid ikväll innan matchen var över.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey85: Zigalet, hur har han skött sommarträningen egentligen! Ser ju både loj o proppmätt ut!
Sv: A proposito de nada
Peja: Tror Norin åkte för att hans klubba var uppe och nuddade på en Skellefteåspelares arm vid skottögonblicket. Tror knappt han touchade faktiskt..skulle som sagt varit en tvåa när Scott var nerriven innan.
Sv: A proposito de nada
Davey85: Får stå 2 meter från målet och måtta skott. Varsågod..... Game over
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sigalets inledning i den här matchen är...ehh, konstig. Han tar massa felbeslut.
+ 1
« Föregående · 1994482 · Nästa »