1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779523 inlägg · 7967 ämnen
« · 2000583 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A proposito de nada
Davey85: Dom lyssnade!

Sv: A proposito de nada
Dallemas: SCOTT

Sv: A proposito de nada
Allsvensk nivå på denna match

Sv: A proposito de nada
Rödin och Scott måste kliva fram nu. Det dom har betalt för.

Sv: A proposito de nada
Nä Dackell och Sundlöv nu får ni fan ta och agera om inte så kan ni fan ta och packa ihop era saker och lämna föreningen....

Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: vi har bara ett mål kvar att göra, gäller att spara på det.

Sv: A proposito de nada
Mattson: Det känns som vår sämsta nivå är snäppet under OIKs.

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Låt Brynäs betala räkningen när alla lättkränkta fans som läser Desch twittrande, tvingas gå till en psykolog. Det där skrivandet riskerar ju att sätta outplånliga spår i psyket hos sköra supportrar... 😢

Sv: A proposito de nada
Återigen en riktigt svag andraperiod.

Sv: A proposito de nada
Dallemas: Ruskigt dålig hockey nu

Sv: A proposito de nada
Ja vad ska man säga om matchen... Knappt så man kommer orka lida sig igenom 60 min ikväll.
Nu är spelidén tuta & kör!

Ingen som driver på mål utan pass pass i sidled, gärna med avslut från blå som missar mål med en meter för att få en idiot kontring emot oss som avslut efter 55 s tryck i deras zon...

Vart är våra matchvinnare?!

Sv: A proposito de nada
Bratwursten : hur fasen ska vi kunna göra mål...

Sv: A proposito de nada
Lindström: Detta blir nog FÖRLUST, 0 poäng.

Sv: A proposito de nada
Spajderman: Låt han ha ett liv utanför hockeyn. Super han sig full är det en helt annan sak.

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: JA. För jag tycker inte en skadad spelare UNDER matchen ska posta en bild på "en bra utekväll". Då för de hellre vara en bild på matchen alternativt ingenting.

Sv: A proposito de nada
Forslund försöker ju iallafall dem få minuter han får skapar han mer än Alcen Rohdin å Blomquist tsm

Sv: A proposito de nada
munkas: Varför påstår dom att det är bra med bra corsi?

Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Det är därför vi har bra Corsi.

Sv: A proposito de nada
Spajderman: Du gör ju en grej av det...

Sv: A proposito de nada
{7044}: vi skjuter och skjuter från ofarliga lägen utan skymning framför mål.

Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Vårt anfallsspel måste väl ha fler varianter än skott från blålinjen?

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det har jag inte påstått? Men de är inte så snyggt flörtat med fansen att posta en bild från en utekväll när vi lirar match?

Sv: A proposito de nada
Chanzone: Överarbetar allt mest hela tiden som det verkar.
Fö INGEN som gör skitgörat framför kassen den här matchen heller..

Sv: A proposito de nada
Mattson:
Kanske Leksand kan vara med att konkurrera om den titeln.

Sv: A proposito de nada
Jocke E känns så jäkla fladdrig och osäker i mål. Kändes mycket lugnare förra säsongen.

Sv: A proposito de nada
Undrar om inte det här är seriens två sämsta lag.

Sv: A proposito de nada
dAVydov: å så är vi 7a på varje puck igen..detta jävla kladd...

Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det här blir fan torsk

Sv: A proposito de nada
Spajderman: Är det en stor grej om han käkar middag och tar en öl/ett glas vin?

Sv: A proposito de nada
Jahapp orkar inte....

Sv: A proposito de nada
{2064}: kan ju också va en ”throwback” från förra halloween, då bilden visar en bild på Jaedon och hans gamla lagkamrat Lukas Laub

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: spelaren han är taggad med spelade i Dusseldorf tillsammans

Tillfällighet?

Sv: A proposito de nada
Vasst BP, inge hönsgård alls...

Sv: A proposito de nada
Huge: Vad är det för papper MS viftar med tro?

Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Precis. Dumt av Campese att tvinga Desch att gå på nattklubb och supa.
Ingen skugga över Desch öht...

Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Käka middag med en kompis borde väl vara tillåtet. Jaedon är inte Tyler.

Sv: A proposito de nada
munkas: Ni är i slutspelet just nu iaf, så lät det inte för ett tag sen, snyggt marscherat

Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Festar han?

Sv: A proposito de nada
Mattson: Kiiskinen är snart skadad igen...

Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Haha, festar medan resten av laget spelar match. Bra look. I NHL sitter man med kostym på läktaren. Verkligen professionellt skött förening det här.

Sv: A proposito de nada
{2064}: Den stora frågan är vilket lag som är näst sämst. Brynäs är helt klart en av de tävlande.

Kiiskinen sätter två mål för Skellefteå i sin debut. När hade Brynäs en sån debutant?

Sv: A proposito de nada
Mattson: Jepp, så är det. OIK kan vara det sämsta laget i SHL någonsin.

Sv: A proposito de nada
Mattson: Han har varit bra jämt, alltid kämpat men haft lite oflyt med pucken ibland, förr eller senare lossnar det. På tisdag kanske Han tappar pucken på blå då kommer gnällgubbarna med ölmage skrika AVGÅÅÅÅÅ 😂

Sv: A proposito de nada
{2064}: Tabellen ger tydligt besked.

Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Skadad var det väl. Inte sparkad.

Sv: A proposito de nada
Blixt1980: Ja, frågan är bara om det är ett bra eller ett dåligt tecken?

Sv: A proposito de nada
Blixt1980: Nu, ja!

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: han är ju på en nattklubb med en amerikanare. Sparkad???

Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: va är de med de?

Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Berätta istället!

« · 2000583 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)