« Föregående · 2000757 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Ja det man tar med sig efter den här matchen;
Att man fått se Brynäs sämsta match på 2000 talet, bara att inse att allt utom kval är bonus....
Tur att Brynäs har ett skönt gäng som gillar att hänga och lattja hockey!!
Sjukt bra tränade med enligt Ågren, undrar på vad bara?
Att man fått se Brynäs sämsta match på 2000 talet, bara att inse att allt utom kval är bonus....
Tur att Brynäs har ett skönt gäng som gillar att hänga och lattja hockey!!
Sjukt bra tränade med enligt Ågren, undrar på vad bara?
+ 10
Sv: A proposito de nada
Helt jävla makalöst.
Nedmonteringen av Brynäs IF sker framför ögonen på en.
Nedmonteringen av Brynäs IF sker framför ögonen på en.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fy fan vad jävla bedrövligt.
Sigalet missar målet med 5 meter från 2 meters avstånd, något slags rekord. Och istället 3-2 i baken.
Sigalet missar målet med 5 meter från 2 meters avstånd, något slags rekord. Och istället 3-2 i baken.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Fy faaaaaannnnnn.... Bra Dackell, bra M.S., bra Sundlöv,... AVGÅ!!!! Ni skämmer ut hela Gävle och alla trogna Brynäs fans.
+ 11
Sv: A proposito de nada
Nu är det dags att sparka Sundquist. Botten är nådd när man torskar mot Oskarshamn. Om det inte finns någon vettig tränare på marknaden - låt Ove ta över resten av säsongen.
+ 13
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Rackarns nära att ta två poäng. Sundqvist är nog missnöjd som vanligt men nästa match då jävlar.....
+ 2
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Oj, vad rättvist att OIK vinner.
Sigalet missar öppet mål strax före innan.
Borde ha stått 0-4 efter första.
Haha...
Sigalet missar öppet mål strax före innan.
Borde ha stått 0-4 efter första.
Haha...
Sv: A proposito de nada
NU FÅR DET VARA NOG AVGÅ ALLA FÖRBANNADE AMATÖRER FRÅN DEN HÄR FÖRENINGEN!!!
+ 11
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Oj!? Ytterst oväntat , Oskarshamn är fasen inte bra
Blir nog bättre på lördag, de dängde ni ju lätt på premiären!
Blir nog bättre på lördag, de dängde ni ju lätt på premiären!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Det blir sannerligen bara värre och värre. Vi saknar ju helt ett organiserat spel, pinsamt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Tänk att vi tog dem så enkelt i första matchen. Vi kunde gjort ytterligare fem mål utan att skämmas. Kändes som det fanns tydliga linjer i både försvars- och anfallsspel. Så missvisande match. Deprimerande.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kan Rödin ens skjuta längre? Missar konstant pucken.
Sigalet missar på två meters avstånd.
Sigalet missar på två meters avstånd.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäs är ofta som bäst när de är underdogs. Det signalerar inte vinnarkultur för mig
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Snart sparkar Växjö Hallam. Knip han fort som fan då och sparka MS
+ 9
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: varför inte ta en Time out när 3e hade det jobbigt i egen zon och det är nästan bara 2 min kvar?
Sv: A proposito de nada
Fyfan vad dåliga vi är. Blir helt nedtryckta i säkert 2 min av OSKARSHAMN!!! Gör ert jävla mål då så vi kan få det överstökat.
Sv: A proposito de nada
Davey85: Ett genomgående tema. Sämst i världshistorien på att sätta chanserna.
« Föregående · 2000757 · Nästa »
Bp, Pp, 5v5.