« Föregående · 2041582 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
{8975}: Hade ju ändå inte gått om dem om vi varit 3p bakom. Dem har 13 mer plusmål
Sv: A proposito de nada
Eriksson räddar ... han gör en sköldpadda ... Mohlin avgör. Den segern såg jag inte komma men tar den alla dagar.
+ 5
Sv: A proposito de nada
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 9
Sv: A proposito de nada
Huge: alltså Jocke E höjer armen för att han fick skottet rakt i huvudet, såklart blåser inte domarhelvetet av, IDIOT
+ 2
Sv: A proposito de nada
Thias30: man såg var hv klubban träffade i Scotts ansikte . Under ögat var han blå . Men ingen 2 a då
+ 1
Sv: A proposito de nada
Scott skulle ha överdrivit likadant i första när han fick en klubba i ansiktet, tydligen enda sättet att få med sig nåt av domarna...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Lindström: det kanske var det Lias gjorde när han inte dök upp på lagsamlingen i AHL, han var ju såklart och tog privatlektioner på broadway!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: tror dem sa "du vi gav ju dig vår bötesburk för att 3 poäng så sluta tillåta dem göra mål"
Sv: A proposito de nada
JanT: Ölund efter skadan är en skugga av sin peak, turligt att HV bryter och gör mål men han ska inte ge dem chansen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Haha victor det är Huvuddomarna du ska sikta på inte linjemännen de har inte så stor del i detta😂
+ 9
Sv: A proposito de nada
{8783}: Sjukt jäkla ihålig. Ser ju direkt att det blir mål på friläget. Bara vänta in billigt 6-5 nu.
Sv: A proposito de nada
{8783}: just det femte målet kan du ju inte lasta Jocke för, det var ett bra avslut.
Sv: A proposito de nada
Vilket jävla grisflyt dom har med studsarna, Ölunds flippass träffar förstås skaftet.
Tur vi har Blomman!!! 5-5 och än är det inte över...
Tur vi har Blomman!!! 5-5 och än är det inte över...
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Du kan inte hålla på att gnälla. Det är ju en heroisk insats med tanke på matchstraff, tre mot fem, Sören Persson etc
+ 2
« Föregående · 2041582 · Nästa »