« Föregående · 2041525 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Bevisar ivf att Ersson ska stå dom sista matcherna. Har Jocke ens 50% ikväll?
+ 2
Sv: A proposito de nada
MEN KAN VI SLUTA SLÄPPA IN MÅL DIREKT EFTER VI HAR GJORT ETT??? VARJE JÄÄÄVLA GÅNG. SÅ SATANS TRÖTT PÅ DETTA
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sallinen har inte gjort större väsen de senaste matcherna, tyvärr....
+ 1
Sv: A proposito de nada
44 nu i 1-a linan.... Illa Molin, riktigt illa..
Och där fick han mig att ta fram skäms kudden...
JAAAAAAAA!!!
Och där fick han mig att ta fram skäms kudden...
JAAAAAAAA!!!
+ 3
Sv: A proposito de nada
I och med den här förlusten borde Ove kunna spela Birgersson regelbundet. Och gärna Ljungkrantz också.
+ 2
Sv: A proposito de nada
lapad: "MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! Vad är det för period egentligen? Med sex sekunder till vilan vinner Brynäs en offensiv tekning och Nicklas Danielsson skickar dit reduceringen!" - två mediokra målvakter till att börja med....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Tyvärr kan vi konstatera att Bengtzen-effekten drabbat Örebro fullt ut....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jag ser en ljusglimt av att juniorkronorna tog silver 17/18, Lias Andersson fick inget guld som junior i landslagsdressen!
Sv: A proposito de nada
Kommentatorn trodde att en avstängning kan bli möjlig för Scott.
Disciplin nämnden kan väl inte se på situationen på samma sätt som Sören?
Då ger jag upp hoppet helt när det gäller bedömningsnivån.
Disciplin nämnden kan väl inte se på situationen på samma sätt som Sören?
Då ger jag upp hoppet helt när det gäller bedömningsnivån.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: men herregud. Ber så mycket om ursäkt. Gå och krama ett träd eller nåt..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Steken84: Nä det kommer jag inte ihåg för jag har inte provocerat överhuvudtaget, däremot vet jag att när jag skriver någonting ni inte håller med om därinne så drar ni fram trollkortet och snackar om att jag provocerar. Att tycka annorlunda är inte att provocera.
Sv: A proposito de nada
Det bästa för hela shl skulle vara om Sören Persson går tillbaka som befäl på F7 Såtenäs, där kan han fortsätta att få ut sina dominantlustar, att Sören vill va extremt dominant är sen gammalt.... vidriga gubbfan!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Fel fokus! Det handlar inte om domaren, det handlar om Brynäs.
Sv: A proposito de nada
Steken84: Och då tänker du " jag ska minsann bete mig på samma sätt och gå in och dryga mig"
Säger en del om dig...
Säger en del om dig...
+ 4
Sv: A proposito de nada
{8783}: fyfan. Domarn är mutade av Lias. Vad är det för jävla beslut de tar!! Vi skulle leda om inte lias skulle muta Sören
+ 3
Sv: A proposito de nada
Steken84: hördu stekaren , jag tyckte att åslin gjorde ett jävla snyggt mål på er häromkvällen , riktigt bra Match
+ 3
Sv: A proposito de nada
Steken84: gå och lägg dig, tycker man borde ha separata delar på HS, en för SHL och en för AS då skulle man slippa fans som är salty för att deras lag är för dåliga för SHL...
Edit: kom på att några timråiter är rätt trevliga så de skulle gärna få va kvar på SHL delen, hoppas Timrå kniper 2:a platsen! 🔥😊
Edit: kom på att några timråiter är rätt trevliga så de skulle gärna få va kvar på SHL delen, hoppas Timrå kniper 2:a platsen! 🔥😊
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jaha Holmqvist. Jag undrade just hur Brynäs slutspelshockey skulle se ut. Nu vet jag. Suck och stön. Brynäs framtid lever. Tack Birgersson!
+ 1
« Föregående · 2041525 · Nästa »