« Föregående · 2077709 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Nej, det tycker jag inte. Inte av de 3 senaste åren då vi varit väldigt dåliga att döma iallafall.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ok då, så enligt din erfarenhet brukar inte farten och intensiteten öka närmare seriestart?
Sv: A proposito de nada
Ja, det är var ett lågvattenmärke, synd att kasta bort möjligheten att vinna cupen, även om det bara är träning.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{9179}: Gjorde Ljungkrantz ett enda byte idag? Förstår inte vitsen med att han ens ska med på bussen om han ändå aldrig var tänkt att spela. Spelare som Alcén och Solem vet vi exakt var vi har. Låt Ljungkrantz visa vad han går för nu. Har svårt att se att han är lika kass som de två nyss nämnda.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Sett till målchanser, så borde vi ju gjort 4-5 mål idag.
För det är ju rätt rejäla målchanser som inte tas tillvara på i den här matchen.
För det är ju rätt rejäla målchanser som inte tas tillvara på i den här matchen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Då har du en annan erfarenhet än mig.
Vet inte om jag håller med att jag har en evigt negativ inställning. Snarare negativ till dåligt spel vilket jag anser som rimligt som supporter till Brynäs. Du kan hitta positiva kommentarer av mig när laget eller spelare presterar bra om du anstränger dig lite mer.
Känns som att jag har förklarat det här ungefär en miljon gånger vid det här laget.
Vet inte om jag håller med att jag har en evigt negativ inställning. Snarare negativ till dåligt spel vilket jag anser som rimligt som supporter till Brynäs. Du kan hitta positiva kommentarer av mig när laget eller spelare presterar bra om du anstränger dig lite mer.
Känns som att jag har förklarat det här ungefär en miljon gånger vid det här laget.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Inte din evigt negativa inställning i alla fall. Men däremot brukar farten och intensiteten öka ju fler matcher man spelar. Så därför trodde jag det.
Sv: A proposito de nada
Ibland kan man bara känna av fem minuter in i matchen att Brynäs inte kommer göra några mål.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Helt jävla bedrövlig insats idag av Brynäs. Verkar sjukt oinspirerade och ingen glöd alls.... piss tråkigt att se på!
Ersson har inte övertygat alls på mig. Andrén håller jag hittills som den bättre av dom två.
Berra spelar för svårt. Dock bra med några fina skotttäck.
Lindelöf märks inte ett dugg.
Nyberg ser helt okej ut ändå. Följsam.
Björk ser ut att vilja mycket framåt. Men seg bakåt. Haft 1 friläge som han borde gjort något bättre av.
Sigalet är nog den bästa backen hittills idag. Rejäl.
Ingaman tycker jag ser lovande ut.
Andersén är han ens med??
Berglund ser fortsatt trög och loj ut.
Scott alldeles för överkunstruktiv och slår många felpass.
Solem skicka bort han. Tillför inte ett skit! Direkt anledningen till 2-0 målet för dif.
Sallinen bra match igen. Ser stark ut!
Molin blekaste matchen hittills. Ser trött och seg ut. Ingen glöd alls.
Danielsson helt ok. Men inte mycket mer.
Descheneau är nog enligt mig bästa forward. Kämpar som han inte sett han göra på väldigt länge. Vinner tillbaka många puckar och spelar intensivt och smart.
Ölund ser inte alls bekväm ut. Otroligt osynlig!
Kvist händer inte mycket alls. Ser valpig ut.
Birgersson haft nått byte där han visat prov på bra blick och skridskoåkning annars inte fått så mycket istid.
Pettersson är idag ihop med Sallinen och Jaedon bästa forwards. Otroligt jobbig att möta med frenetisk forcheck.
Alcén bedrövlig som vanligt!!
Glöm den här matchen och gå vidare!
Ersson har inte övertygat alls på mig. Andrén håller jag hittills som den bättre av dom två.
Berra spelar för svårt. Dock bra med några fina skotttäck.
Lindelöf märks inte ett dugg.
Nyberg ser helt okej ut ändå. Följsam.
Björk ser ut att vilja mycket framåt. Men seg bakåt. Haft 1 friläge som han borde gjort något bättre av.
Sigalet är nog den bästa backen hittills idag. Rejäl.
Ingaman tycker jag ser lovande ut.
Andersén är han ens med??
Berglund ser fortsatt trög och loj ut.
Scott alldeles för överkunstruktiv och slår många felpass.
Solem skicka bort han. Tillför inte ett skit! Direkt anledningen till 2-0 målet för dif.
Sallinen bra match igen. Ser stark ut!
Molin blekaste matchen hittills. Ser trött och seg ut. Ingen glöd alls.
Danielsson helt ok. Men inte mycket mer.
Descheneau är nog enligt mig bästa forward. Kämpar som han inte sett han göra på väldigt länge. Vinner tillbaka många puckar och spelar intensivt och smart.
Ölund ser inte alls bekväm ut. Otroligt osynlig!
Kvist händer inte mycket alls. Ser valpig ut.
Birgersson haft nått byte där han visat prov på bra blick och skridskoåkning annars inte fått så mycket istid.
Pettersson är idag ihop med Sallinen och Jaedon bästa forwards. Otroligt jobbig att möta med frenetisk forcheck.
Alcén bedrövlig som vanligt!!
Glöm den här matchen och gå vidare!
+ 6
Sv: A proposito de nada
Brynäs ser fortfarande ut som sockervadd i närkamperna. Dif junisar har lekstuga, Bertil ombytt?
HELT osynlig..
HELT osynlig..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Får hoppas att de är ordentligt nertränade.
Detta är mer än lovligt segt de åker inte skridskor.
Detta är mer än lovligt segt de åker inte skridskor.
Sv: A proposito de nada
{8975}: Kan inte begära underverk som att de helt plötsligt skulle lärt sig spela hockey under sommaren
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gunderson: Undra när dom ska börja träna på spel med puck. Finns ju absolut inget eget spel.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja, vi ser ruskigt bleka ut. Lite som mot Örebro. Varför spelar inte K Berglund?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tyckte det såg väldigt segt ut i första ingen större energi i skridskoåkningen.Men höll ihop det bra tyckte inte Dif skapade några hetat målchanser.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Varför spelar Solem och inte Ljungkrantz i den producerande förstalinan? Obegripligt...
+ 5
Sv: A proposito de nada
Lindström: Är det plus-abonnemang på aftonslasket som gäller för att se matchen, eller? (yrvaket undrande)...
Sv: A proposito de nada
Lindström: John Persson fick nyss sin bebis, gött för han att vara redo för spel inom kort
+ 3
Sv: A proposito de nada
Isen verkar helt bedrövlig. Knappt att en pass går fram utan att de hoppar över bladet.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Varför gör hockeyspelare sådär? Lär de sig aldrig att slag mot handskarna är utvisning...
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Ngt bättre bilder på vuxentröjan
Länkar:
https://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_10.jpghttps://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_20.jpg
https://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_10.jpghttps://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_20.jpg
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Inte bra. Vet någon om vi faktiskt betalar för att nån ska sitta och jiddra med oken? Visst ska man ha betalt för utfört arbete, men det liknar ju grisen...
Sv: A proposito de nada
Tänkte beställa tröjor på Intersports hemsida.
Men va fxn har de gjort med jr tröjorna?
Oken ser ju ut som ett skämt.
Har någon köpt o fått hem dessa? Hur är det, ser de bättre ut än bilden påvisar?
Men va fxn har de gjort med jr tröjorna?
Oken ser ju ut som ett skämt.
Har någon köpt o fått hem dessa? Hur är det, ser de bättre ut än bilden påvisar?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sama: skitlag??? Å Sveriges baksida heter det och det är ostkusten som är baksidan! Ostkusten där inget lever längre och algblomning är lika vanligt som maskrosor på Bästkusten;)
Mike.F
Mike.F
+ 2
Sv: A proposito de nada
Hong Kong: "Jag hade en diskussion med en kompis tidigare idag om äldre matcher (80,90-tal) och började prata om målvakter och deras spelstil. När började målvakterna använda butterflystilen, jag gissade runt 2004-2005, är jag helt fel ute?"
Lite om dina tankar och funderingar.
reboundnhl.blogspot.com/2015/01/butterfly-och-hybrid-en-snabbtitt-pa.html?m=1
Lite om dina tankar och funderingar.
reboundnhl.blogspot.com/2015/01/butterfly-och-hybrid-en-snabbtitt-pa.html?m=1
+ 2
Sv: A proposito de nada
Skagge: Var bara svar på en fråga som började med hockeytröjor, ser inte att något regelbrott begåtts mot er sida, men ber om ursäkt såklart.
« Föregående · 2077709 · Nästa »
